اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی سازمان نظام مهندسی

50 پروانه اشتغال جدید طی سال جاری در اصفهان صادر می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان نظام مهندسی معدن استان اصفهان گفت: پیش‌بینی می‌شود در سال جاری تعداد 50 فقره پروانه اشتغال جدید از سوی این سازمان صادر شود.

50 پروانه اشتغال جدید طی سال جاری در اصفهان صادر می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، محمدرضا عالم امروز در مراسم مجمع عمومی سالانه سازمان نظام مهندسی معدن استان اصفهان با اشاره به برنامه و فعالیت‌های این سازمان در سال جاری اظهار داشت: پذیرش متقاضیان جدید حقیقی و حقوقی عضویت در سازمان که پیش‌بینی می‌شود در سال جاری تعداد 120 نفر عضو حقیقی و دو مورد عضو حقوقی پذیرش شوند.

وی به پذیرش درخواست صدور و تمدید پروانه‌های اشتغال و بررسی مدارک متقاضیان براساس آمار موجود اشاره کرد و ادامه داد: تعداد 90 فقره پروانه اشتغال نیاز به تمدید اعتبار داشته و پیش‌بینی می‌شود در سال جاری نیز تعداد 50 فقره پروانه اشتغال جدید صادر شود.

رئیس سازمان نظام مهندسی معدن استان اصفهان به حضور این سازمان در دهمین اجلاس هیئت عمومی سالانه سازمان نظام مهندسی معدن ایران در استان سیستان و بلوچستان اشاره داشت و اضافه کرد: برگزاری جلسات مشترک با مقامات استانی برای پیش‌برد اهداف سازمان و ارتقای جایگاه سازمان در استان اصفهان، برگزاری و حضور در گردهمایی منطقه‌ای سازمان استان‌ها برای دست‌یابی به اهداف تعیین شده‌ و معرفی اعضای سازمان استان برای ارائه خدمات فنی مهندسی و پیگیری توزیع عادلانه اشتغال اعضا براساس صلاحیت فنی و ظرفیت اشتغال از دیگر اقدامات این سازمان در سال جاری است.

وی از ارتقای سطح کیفی سایت سازمان استان در این سال سخن گفت و افزود: از دیگر اقدامات سال جاری ما، پی‌گیری توسعه پلاک خریداری شده و تلاش برای ساخت آن به عنوان دفتر سازمان استان، تکمیل و تجهیز کردن کتابخانه علمی و تخصصی برای استفاده اعضای سازمان، تکمیل و به‌ روز رسانی بانک اطلاعاتی اعضای سازمان و بانک معادن استان و ارتقای جایگاه واحد IT سازمان نظام مهندسی معدن استان اصفهان است.

عالم در ادامه بیان داشت: با توجه به نام‌گذاری سال جاری به عنوان تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی، تلاشی در زمینه ایجاد فضای سرمایه‌گذاری در فعالیت‌های معدن استان و اشتغال‌زایی فارغ‌التحصیلان جوان در زمینه صنعت و معدن استان انجام می‌شود.

وی ارائه خدمات فنی مهندسی متنوع در زمینه‌های مختلف فعالیت سازمان را از دیگر اقدامات سازمان نظام مهندسی معدن استان اصفهان در سال جاری عنوان کرد.

انتهای پیام/ش20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول