اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نشست امر به معروف شاهرود مطرح شد

بدحجابی‏ها در فصل تابستان کنترل می‏شود/ همکاری مشترک بسیج و مساجد

خبرگزاری فارس: در نشست امر به معروف و نهی از منکر شاهرود مطرح شد که بدحجابی‏ها در فصل تابستان کنترل می‏شود و در همین راستا، همکاری مشترک بسیج و مساجد آغاز خواهد شد.

بدحجابی‏ها در فصل تابستان کنترل می‏شود/ همکاری مشترک بسیج و مساجد

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، محمد جلیلی ظهر امروز در جمع بسیجیان و هیئت امنای مسجد الهادی شهرک انقلاب شاهرود در سخنانی با اشاره به آغاز فصل تابستان و بروز بدحجابی در این فصل گفت: بسیج با کمک مساجد با تشکیل و تقویت هیئت‏های امر به معروف برای فرهنگ‏سازی در محلات و جامعه تلاش می‏کند.

دبیر هیئت‏های امر به معروف و نهی از منکر خاتم‏الانبیای شهرستان شاهرود با بیان اینکه برای روشنگری جامعه باید ارزش و فلسفه حجاب و عفاف تشریح شود، افزود: بسیج و مسجد با همکاری و تعامل سازنده می‏توانند فرهنگ امر به معروف را در سازمان‏ها و بین مردم همگانی سازند.

جلیلی تصریح کرد: مردم و جامعه خود بهترین مجریان امر به معروف و نهی از منکر هستند و باید سازمان‏های مسئول در جهت تقویت این امر تلاش بیشتری کنند.

دبیر هیئت‏های امر به معروف و نهی از منکر خاتم‏الانبیای شهرستان شاهرود ادامه داد: باید با هدایت جامعه این فرهنگ را عمومی کرد، به شکلی که هر فرد جامعه یک آمر به معروف و ناهی از منکر باشد.

جلیلی گفت: اعضای بسیج و مساجد الگوهای برتر حفظ ارزش‏های الهی هستند و با مراقبت از اعمال خود، می‏توان امر به معروف و نهی از منکر عملی را در جامعه گسترش دهند، چرا که اثر آن از نهی از منکر لسانی بسیار بیشتر است.

فرمانده بسیج مساجد و محلات خاتم‏الانبیاء شاهرود نیز در این نشست اظهار داشت: فلسفه‏ حضور بسیج در مسجد این است که مساجد سنگر هستند و نمی‏توان بسیج را از مسجد جدا دانست.

عباس‏علی کاظمی گفت: بسیج مدافع انقلاب و اسلام است و باید در سنگر دفاع از اسلام یعنی مسجد حضور داشته باشد.

وی افزود: مسجد و بسیج باید برای مقابله با تهدیدات دشمنان به خصوص تهدیدات فرهنگی دوشادوش یکدیگر حرکت کنند.

فرمانده بسیج مساجد و محلات خاتم‏الانبیاء شاهرود ادامه داد: این دو نهاد باید با کمک یکدیگر به افزایش بصیرت و آگاهی جامعه پرداخته و ضمن تقویت سنگر دفاعی دین، آموزه‏های مذهبی را در جامعه گسترش و تعمیق دهند.

کاظمی با اشاره به برگزاری غالب جلسات نظام صالحین در مساجد تصریح کرد: برگزاری جلسات صالحین در مساجد یعنی ایجاد آمادگی در اعضا برای دفاع از ارزش‏های الهی و اسلامی و رسیدن به کمال الهی و بسیج به این موضوع توجه ویژه‏ای دارد.

انتهای پیام/ش20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول