اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

23 و 24 خرداد ماه سال جاری صورت می‌گیرد

برگزاری همایش مسئولان فرهنگی بسیج دانشجویی کشور در زنجان

خبرگزاری فارس: رئیس ناحیه بسیج دانشجویی استان زنجان گفت: 23 و 24 خرداد ماه سال جاری، همایش مسئولان فرهنگی بسیج دانشجویی کشور در زنجان برگزار می‌شود.

برگزاری همایش مسئولان فرهنگی بسیج دانشجویی کشور در زنجان

عباس بابایی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: در سال جاری با حضور مسئولان فرهنگی ناحیه‌های بسیج دانشجویی سراسر کشور، همایش مسئولان فرهنگی در زنجان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه برگزاری بازدیدها و دیدارهای مختلف از برنامه‌های این همایش است، افزود: برگزاری نشست‌های تخصصی از دیگر برنامه‌های این همایش محسوب می‌شود.

رئیس ناحیه بسیج دانشجویی استان زنجان از سخنرانی سردار اثباتی، معاون فرهنگی سازمان بسیج مستضعفان در این همایش خبر داد و یادآور شد: آیت‌الله خاتمی امام جمعه استان زنجان از دیگر سخنرانان این برنامه است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اعزام 200 دانشجوی استان زنجان به مرقد مطهر امام خمینی(ره) تصریح کرد: برنامه‌ریزی‌های لازم در این زمینه انجام شده است.

بابایی با بیان اینکه رسالت بسیج دانشجویی بسترسازی مناسب برای رسیدن به قله‌های پیشرفت و ترقی است، افزود: برنامه‌های مختلفی به این منظور در سال جاری برگزار می‌شود.

وی بر ضرورت آشنایی دانشجویان با اهداف و آرمان‌های انقلاب و امام خمینی(ره) تاکید کرد و افزود: دانشجو باید در کنار ارتقای علمی به منظور ارتقای معنوی نیز اقدامات لازم را انجام دهند.

رئیس ناحیه بسیج دانشجویی استان زنجان خاطرنشان کرد: دانشجویان، نسل‌های آینده جامعه هستند که باید برای ورود به جامعه رسالت‌های اجتماعی خود را به نحو مطلوب انجام دهند.

وی با اشاره به اینکه تربیت نیروهای بسیجی و تاثیرگذار در جامعه از اهداف بسیج دانشجویی است، یادآور شد: اجرای طرح صالحین و برگزاری برنامه‌های مختلف برای تحقق تربیت نیروهایی بسیجی از سوی ناحیه بسیج دانشجویی انجام می‌شود.

انتهای پیام/خ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول