اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین سپاه میامی خبر داد

به‏ روز رسانی دفاعی و نظامی بسیجیان در سال 91

خبرگزاری فارس: جانشین سپاه شهرستان میامی اعلام کرد: به ‏روز رسانی دفاعی و نظامی بسیجیان، یکی از مأموریت‏های اصلی سال 91 است.

به‏ روز رسانی دفاعی و نظامی بسیجیان در سال 91

به گزارش خبرگزاری فارس از میامی،‌ غلامرضا فلاحتی صبح امروز در نخستین مرحله از فراخوانی بسیجیان سپاه میامی، با حضور در جمع بسیجیان اظهار کرد: یادآوری رشادت‏های شهیدان در جنگ هشت ساله وظیفه همه تلقی می‏شود و حفظ آمادگی روحی و معنوی و به‏ روز رسانی دفاعی و نظامی بسیج، یکی از مأموریت‏های اصلی سال 91 است.

وی افزود: بسیجیان ادامه ‏دهندگان حقیقی راه شهدا هستند و بسیج با اتکا به مردم، در همه زمینه‏ها از میهن اسلامی پاسداری می‏کند.

جانشین سپاه شهرستان میامی، برگزاری کلاس امداد و نجات، شناخت سلاح و بصیرت دینی و سیاسی را از جمله برنامه‏های این فراخوان اعلام کرد.

در ادامه، بسیجیان از امام‌زاده تاریخی علی ولی(ع) بازدید به عمل آوردند، ‌این سومین بنای تاریخی است که در سال 91 با هماهنگی میراث فرهنگی دامغان و اداره‌کل اوقاف استان سمنان، مورد بازدید حلقه‏های صالحین قرار گرفت.

هدف از اجرای این طرح، آشنایی نسل جدید با این بناها اعلام شده است، این بناها میراث کهن گذشتگان بوده و بسیار مهم و قابل اهمیت هستند و با توجه به این مواریث جوانان می‌توانند هویت ملی خود را بشناسند.

یوسف‌تبار، معاون فرهنگی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان در این مراسم گفت:‌ امام‌زاده‏ها و اماکن متبرکه بهترین مکان‏ها برای انجام برنامه‏های فرهنگی، اجتماعی و مذهبی هستند.

وی افزود: باید جوانان را برای حضور در این مکان‏ها تشویق کنیم و برنامه‏های مختص جوانان در اماکن مذهبی برگزار شود.

معاون فرهنگی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان اضافه کرد: این اقدام برای انس بیشتر جوانان و حضور فعال‏تر در عرصه‏های اجتماعی بسیار مفید است.

انتهای پیام/ع20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول