اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده بسیج سپاه نوشهر خبر داد

اعزام 1200 بسیجی به مرقد امام (ره) از نوشهر

خبرگزاری فارس: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نوشهر گفت: یک هزار و 200 نفر از نوشهر برای حضور در بیست و سومین سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (‌ره‌) به مرقد امام اعزام می‌شوند.

اعزام 1200 بسیجی به مرقد امام (ره) از نوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از نوشهر، علی رسولی عصر امروز در جمع خبرنگاران با گرامیداشت بیست و سومین سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) اظهار داشت: همچون سال‌های قبل سپاه ناحیه نوشهر اقدام به اعزام زائران بسیجی به حرم مطهر امام خمینی (ره) می‌کند که هدف از این اعزام تجدید میثاق با آرمان‌های امام ( ره) و آشنایی نسل امروز با اندیشه‌های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران است.

وی با بیان اینکه یک هزار و 200 سهمیه اعزام برای این شهرستان برای حضور در مراسم سالگرد ارتحال امام تعیین شده است، افزود: از این تعداد 60 درصد سهمیه برادران و 40 درصد نیز سهمیه خواهران است.

رسولی ادامه داد: نوجوانان در اولویت ثبت‌نام برای اعزام به مرقد مطهر امام (ره) قرار دارند که این امر برای نخستین بار است.

این مسئول گفت: تشکیل 13 کمیته و برگزاری جلسات متعدد برای پشتیبانی از برگزاری مراسم سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی ( ره ) از دیگر برنامه‌هایی است که در شهرستان نوشهر انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه برخی پایگاه‌های مقاومت در سطح شهرستان نیز برنامه‌های ویژه‌ای در ارتباط با سالگرد ارتحال امام (ره) دارند، افزود: مسابقات کتابخوانی، ارسال پیامک، تهیه و تولید محصولات فرهنگی، برپایی ایستگاه‌های صلواتی و نمایشگاه و نیز بهره‌گیری از بسیجیان اهل قلم از برنامه‌های ویژه این روز است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نوشهر خاطرنشان کرد: محصولات و بسته‌های فرهنگی در اختیار زائران حرم مطهر حضرت امام ( ره ) قرار می‌گیرد.

وی در ادامه به طرح هجرت سه اشاره کرد و گفت: امسال در دو سطح دانش‌آموزی و دانشجویی اردوی طرح هجرت به مناطق محروم را اعزام می‌کنیم تا همچون سنوات قبل مناطق محروم از خدمات بسیجیان برخوردار شوند.

انتهای پیام/ش20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول