اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ارشاد بویین زهرا تاکید کرد

لزوم ایجاد فضای بی‌دغدغه برای تولید آثار هنری

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بویین ‌زهرا گفت: باید محیطی آرام و بدون دغدغه فراهم شود تا هنرمندان بتوانند در آن فضا به تولید آثار هنری و اسلامی خود بپردازند.

لزوم ایجاد فضای بی‌دغدغه برای تولید آثار هنری

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین‌ زهرا، مسابقه هنر خوشنویسی صبح امروز با حضور بیش از 100 دانش‌آموز در مدارس راهنمایی الغدیر بخش آوج برگزار شد.

ناصر ایزدفر در حاشیه این مسابقه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بویین ‌زهرا با بیان اینکه امروز بکارگیری هنر یکی از بهترین شیوه‌ها در عرصه مقابله با جنگ نرم است، اظهار کرد: باید تلاش کرد که با برنامه‌ریزی بیشتر و منسجم‌تر زمینه را برای رشد و اعتلای همه جانبه کشور فراهم کنیم.

وی افزود: جوانان وظیفه دارند که با حضور در محافل فرهنگی و اجتماعی موجب توسعه هرچه بیشتر در جامعه شوند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بویین ‌زهرا با اشاره به لزوم حمایت بیشتر و جدی‌تر مسئولان و مدیران اجرایی در کشور از اقشار هنرمندان بیان کرد: اهتمام دولت نسبت به حل مشکلات و موانع هنرمندان در کشور سبب توسعه و تقویت هرچه بیشتر عرصه هنری و فرهنگی در کشور می‌شود.

ایزدفر اضافه کرد: باید ساز و کاری مناسب در کشور مهیا شود تا هنرمندان در محیطی آرام و بدون دغدغه بتوانند به تولید و انتشار آثار هنری و اسلامی بپردازند.

وی با اشاره به فعالیت‌های مختلف صورت گرفته هنری در کشور در سال‌های اخیر تصریح کرد: قطعا برنامه‌ها و اقدامات انجام شده به حد کافی نبوده و لازم است که با همت و توان بیشتر زمینه برای ظهور جامعه‌ای متعالی و رشد یافته از لحاظ فرهنگی آماده شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بویین ‌زهرا مشارکت و حضور برجسته جوانان و نوجوانان در عرصه هنری را بسیار ارزشمند و قابل تقدیر دانست و عنوان کرد: باید از حداکثر توان و انرژی برای بهره‌گیری از استعدادهای جوانان استفاده کرد.

ایزدفر با بیان اینکه رواج گسترده فرهنگ غربی در بین جوامع اسلامی موجب از بین رفتن آرمان‌ها و ارزش‌های دینی می‌شود، بیان کرد: امروز مبارزه با فرهنگ بیگانه غرب و نیز آشناسازی جوانان و دانش‌آموزان با فرهنگ ناب محمدی و سیره معصومان باید در اولویت برنامه‌های مسئولان و متولیان امور فرهنگی و دینی در جامعه قرار گیرد.

وی اضافه کرد: تلاش برای رشد و توسعه فرهنگی جامعه در همه حال وظیفه خطیر و سنگینی است که بر دوش مسئولان قرار گرفته و باید با طرح ایده‌های نو و برتر در راستای حفظ جوانان از گزند دسیسه‌های فرهنگی دشمنان تلاش کرد.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول