اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان سمنان:

انتقال فرهنگ انقلاب وظیفه هنرمندان متعهد امروز است

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان سمنان گفت: هنرمندان بسیجی باید از هر جهت نمونه باشند و تکلیف ذاتی آنان، دفاع هنرمندانه از انقلاب و انتقال فرهنگ انقلاب اسلامی است.

انتقال فرهنگ انقلاب وظیفه هنرمندان متعهد امروز است

به گزارش خبرگزاری فارس از دامغان، محمد نوروزیان پیش از ظهر امروز در دیدار با مسئول کانون بسیج هنرمندان شهرستان دامغان و رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان اظهار کرد: آنچه بدون تردید در هر جمع بسیجی به فکر انسان می‌آید، موضوع تلاش برای توسعه اسلام و تحقق اهداف و آرمان‌های انقلاب است و در این عرصه، هنرمندان بسیجی می‏توانند فعالیت مؤثری داشته باشند.

وی ادامه داد: خدا را برای نعمت نگاه و تفکر بسیجی شکر گفته و شاهدیم که امروز در اقصی نقاط استان و کشور این تفکر توسعه پیدا کرده و دشمنان را به وحشت انداخته است.

محمد طالبی، مسئول کانون بسیج هنرمندان شهرستان دامغان نیز به بیان مشکلات هنرمندان بسیجی در دامغان پرداخت و از فعالیت‏های هنرمندان دامغانی گزارشی ارائه کرد.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان سمنان هم‌چنین ضمن دیدار با رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دامغان، بر ارتباط منسجم و مداوم بسیج هنرمندان و اداره ارشاد در پی‌گیری اهداف فرهنگی انقلاب اسلامی تأکید کرد.

وی در این دیدار ضمن برشماری برخی از مشکلات هنرمندان دامغانی، خواستار رفع مشکلات و موانع پیش ‏روی هنرمندان بسیجی شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دامغان نیز گفت: "بنده خود بسیجی هستم و معتقدم در نظام جمهوری اسلامی، هیچ نهادی بدون تفکر بسیجی نمی‏تواند ادامه حیات دهد و توفیقات کسب شده توسط انقلاب اسلامی در همه شئون آن، مرهون تفکر و کار بسیجی است".

ابوالفضل صادقی‏نژاد به پر کردن اوقات فراغت جوانان توسط بسیج هنرمندان اشاره کرد و افزود: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دامغان، دست کسانی را که بتوانند برای پرکردن اوقات فراغت جوانان کاری انجام دهد، به گرمی می‏فشارد.

انتهای پیام/و20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول