اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه کرمانشاه:

عمل به توصیه‌های حضرت علی(ع) موج بیداری اسلامی را به راه انداخت

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی اجتماعی سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: ایران با پیروی از توصیه‌های نجات‌بخش حضرت علی(ع) نقشه راهی ساخت که با اندیشه‌های امام‌خمینی(ره)، تبدیل به موج بیداری اسلامی برای جهان اسلام شد.

عمل به توصیه‌های حضرت علی(ع) موج بیداری اسلامی را به راه انداخت

حسن موحد امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه بیان داشت: همه مردان تاریخ‌ساز از امام علی(ع) یاری و الگو گرفته‌اند و امام علی(ع) عالم به علم کائنات بود.

موحد اظهار کرد: مردان و پدران بزرگی با اقتدا به امیرالمومنین(ع) افتخار‌آفرینی‌های بزرگی برای مملکت داشته‌اند و با اقتدا به ایشان به سربلندی رسیده‌اند.

وی تاکید کرد: امروز ایران و ایرانیان با تاسی به سیره علمی و عملی امام علی(ع)، زیباترین الگوی پدرانه و زیباترین راه و رسم پدرانه را نشان داده‌اند.

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: ایران اسلامی با پیروی از توصیه‌های نجات‌بخش مولا علی(ع) نقشه راهی ساخت که با اندیشه‌های فرزند خلفش امام‌خمینی(ره)، تبدیل به موج بیداری اسلامی برای جهان اسلام و آزادگان عالم شده است.

وی ادامه داد: آزادگان عالم می‌خواهند، مانند امام علی(ع) از همه قید و بندهای دنیا رها شوند و همه مستکبران با نورانیت سیره حضرت علی(ع) به زباله‌دان تاریخ خواهند رفت و پیروان مولا، به ملتی واحد تبدیل خواهند شد.

موحد تصریح کرد: با تقرب به امام علی(ع) راه ملک به ملکوت می‌رسد و و امروز حضرت علی(ع) الگوی همه بسیجیان است.

وی گفت: امام علی(ع) تمام وجودش را وقف انسان کرد و ما هرچه از بزرگی ایشان بگوییم، کم گفته‌ایم.

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه افزود: امام علی(ع) شهید عدالت، یتیم‌نواز و عالم به علم کائنات بود و این روز که به مناسبت سالروز تولد ایشان، روز پدر نام‌گذاری شده است را به همه پدران فداکار تبریک می‌گویم.

انتهای پیام/و20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول