اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ابوترابی‌فرد:

ایران نقش تعیین‌کننده‌ای در تصمیمات جهانی ایفا می‌کند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم تهران در مجلس گفت: ایران نقش تعیین‌کننده‌ای در تصمیمات جهانی ایفا می‌کند.

ایران نقش تعیین‌کننده‌ای در تصمیمات جهانی ایفا می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از سیرجان حجت‌الاسلام سید محمدحسن ابوترابی‌فرد در مراسم سالگرد پانزدهم خرداد و ارتحال حضرت امام خمینی در مسجد الغدیر پایگاه دریایی سیرجان اظهار داشت: ارمغان امام راحل به ملت ایران و همه جهان پیوند مقدس دین و سیاست و دست‌یابی به قدرت دین و مذهب در رسیدن به حق خود است.

وی با تشریح موقعیت نظام اسلامی افزود: حکومت اسلامی در دهه‌های اخیر توانست قدرت پوشالی آمریکا و غرب را بشکند و اگر آمریکا خود را کدخدای دهکده جهانی می‌دانست امروز باید قبول کند که این قدرت و خوی مستکبرانه به پایان رسیده و باید تابع مواضع به حق ملت‌ها به ویژه مسلمانان باشد که نمی‌خواهند قدرتی زورگو و مستکبر بر جهان حاکمیت داشته باشد.

ابوترابی‌فرد بیان داشت: ایرانی که یک روز دنیا هیچ ارزشی برای آن قائل نبود، هم‌اکنون هر تصمیم جهانی بدون حمایت ایران حداقل در منطقه محکوم به شکست است زیرا در رأس حکومت ایران اسلامی فقیهی شجاع، مدیر، مدبر و توانا است که جز به خدا به هیچ چیز نمی‌اندیشد و نظام ما نیز خدایی و مورد حمایت خداوند است و می‌بینیم که به راحتی شاخ آمریکا را شکسته‌ایم و اجازه نمی‌دهیم این قدرت استکباری در منطقه مقابل ما قرار گیرد.

وی تصریح کرد: موضع ما موضعی است که کسی جسارت حمله به ما را ندارد و این قدرت امام خمینی و ترسیم خط اسلام ناب محمدی برای ملت‌های مسلمان است.

ابوترابی‌فرد گفت: اگر ایران اسلامی روی مواضع به حق خود می‌ایستد و به دنیا ثابت می‌کند که می‌توان به حق خود رسید این از دستاوردهای انقلاب اسلامی است که امام خمینی (ره) آن را هدایت کرد.

انتهای پیام/ع20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول