اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پس از تمدید قرارداد‌ با تیم ‌صبا‌

کاشی: صبا نماینده موفقی برای فوتبال ایران خواهد بود

خبرگزاری فارس: مدافع با تجربه تیم فوتبال صبای قم گفت: صبای قم دو دوره حضور در لیگ قهرمانان را تجربه کرده است و قطعا در سومین حضور خود نماینده موفقی برای فوتبال ایران خواهد بود.

کاشی: صبا نماینده موفقی برای فوتبال ایران خواهد بود

مرتضی کاشی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس با اشاره به تمدید قراردادش با تیم فوتبال صبای قم برای دوازدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور تصریح کرد: با توجه به اینکه چهار فصل متوالی برای این تیم در قم بازی کرده‌ام فکر می‌کنم تمدید قرارداد بهترین تصمیمی بود که برای فصل آینده لیگ برتر گرفتم.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه با توجه به انگیزه و دانش یحیی گل‌محمدی می‌توانیم به دنبال درخشش در آسیا باشیم بیان داشت: تیم صبای قم با حضور یحیی گل‌محمدی در رأس کادر فنی خود قطعا به دنبال درخشش در فوتبال لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا و کسب مقام در خور نام صبا در فصل آینده مسابقات فوتبال لیگ برتر خواهد بود.

کاشی تصریح کرد: بدون شک تیم صبا در فصل گذشته از تیم‌های پدیده لیگ برتر بوده و شایسته کسب سهمیه آسیا بود اما این فصل فکر می‌کنم که با حضور گل‌محمدی و تقویت تیم در نقاطی که ضعف داشتیم بتوانیم در آسیا نیز نتایج امیدوار کننده‌ای به عنوان نماینده کشورمان کسب کنیم.

وی عنوان داشت: به نظر من تمدید قراردادم با صبا بهترین کاری بود که در این برهه از زمان انجام دادم چرا که من نیز به همراه برخی بازیکنان مانند سهراب بختیاری‌زاده از کسانی هستیم که سال‌ها حضور در صبا را تجربه کرده‌ایم و این امر بدون شک رضایت دو طرفه‌ای را به دنبال خواهد داشت.

مدافع و کاپیتان دوم صبای قم در فصل گذشته رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور بیان کرد: در لیگ یازدهم حضور عبدالله ویسی به عنوان یک مربی جوان و با انگیزه موجب شد تا هم صبا به جایگاه بسیار خوبی برسد و هم اینکه بازیکنان آینده‌دار از صبا به فوتبال ایران معرفی شوند.

وی تاکید کرد: با این حال امسال ما باید در سه جبهه و میدان سخت برای دفاع از اعتبار و جایگاهی که اکنون در فوتبال ایران داریم، تلاش کنیم زیرا رقابت‌های لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان فوتبال باشگاه‌های آسیا را در پیش داریم.

کاشی عنوان داشت: تیم‌های لیگ برتر در دوازدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور دیگر به تیم صبای قم به عنوان یک تیم جوان و کم نام و نشان نگاه نمی‌کنند، آنها صبای قم را یکی از مدعیان لیگ می‌دانند و قوی‌تر از گذشته مقابل ما ظاهر خواهند شد.

مرتضی کاشی که قرارداد خود را برای حضور در لیگ دوازدهم یک فصل دیگر با صبای قم تمدید کرد، در یازدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور با پیراهن صبای قم به مقام چهارم لیگ برتر دست یافت و تیمش راهی لیگ قهرمانان آسیا شد.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول