اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اردستان:

امنیت ملی مدیون خون شهداست/ ایران در یک پیچ تاریخی قرار دارد

خبرگزاری فارس: فرماندار اردستان با بیان اینکه افزایش قدرت امنیت ملی جمهوری اسلامی به واسطه خون شهیدان دفاع مقدس و شهیدان هسته‌ای به دست آمده، گفت: هم‌اکنون جمهوری اسلامی ایران در یک پیچ تاریخی در جهان معاصر قرار دارد.

امنیت ملی مدیون خون شهداست/ ایران در یک پیچ تاریخی قرار دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردستان، سیدامیر جعفری صبح امروز در همایش دفاع مقدس و اثرات آن بر انقلاب در دانشگاه آزاد اسلامی اردستان با بیان اینکه هشت سال دفاع مقدس در جمهوری اسلامی قابل قیاس با هیچ واقعه تاریخی نیست، اظهار داشت: متأسفانه آنچنان که باید، به این حوزه پرداخته نشده است.

وی با بیان اینکه دفاع مقدس هم‌چون گنجینه‌ای است که نظام در هر جا با مشکل مواجه شد از این گنجینه استفاده کرده است، افزود: بعد از جنگ روحیه جهادی برگرفته از دفاع مقدس بود که با آن نظام توانست از گردنه تحریم‌ها بیرون بیاید.

فرماندار اردستان با اشاره به اینکه در مقطعی که کشور آماج تهاجم فرهنگی غرب بود این یاد و خاطره شهدا بود که تهاجم فرهنگی غرب را با شکست مواجه نمود، تصریح کرد: مشارکت بالای مردم در انتخابات مجلس که سبب افزایش قدرت امنیت ملی جمهوری اسلامی شد، به واسطه خون شهیدان دفاع مقدس و شهیدان جوان هسته‌ای به دست آمد.

وی با اشاره به اینکه کتاب‌های چاپ شده در زمینه یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس از پرفروش‌ترین کتاب‌های سال‌های اخیر بوده است، ادامه داد: نهادهای فرهنگی متاسفانه هنوز به این گنجینه عظیم دسترسی مستقیم پیدا نکرده‌اند.

جعفری گفت: با توجه به شرایط موجود، جمهوری اسلامی ایران در یک پیچ تاریخی در جهان معاصر قرار دارد.

انتهای پیام/و30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول