اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون آموزش و پرورش کرمان

نظام جدید آموزشی براساس تعلیم و تربیت اسلامی است

خبرگزاری فارس: معاون‌ آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: استقرار نظام آموزشی 6.3.3 هم تغییر در ساختار به وجود آمده و هم تغییر در محتوا و کتاب‌های تألیف شده براساس نظام تعلیم و تربیت اسلامی است.

نظام جدید آموزشی براساس تعلیم و تربیت اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان انار، رضوان ابراهیمی بعد از ظهر امروز در همایش معلمان دوره ابتدایی شهرستان انار اظهار داشت: هنرمندترین معلمان در دوره ابتدایی هستند. 

وی با بیان نقش و جایگاه ارزشمند دوره ابتدایی گفت: معلمان دوره ابتدایی افسران عالی رتبه‌ ارشد و خبره نظام تعلیم و تربیت هستند و معلم موفق باید چهار ویژگی دانش، بینش، روش و منش را داشته باشد.

ابراهیمی به تحول بنیادین و استقرار نظام 6.3.3 در کشور اشاره کرد و افزود: در بیش از 123 کشور جهان نظام آموزشی 6.3.3 اجرا شده که در این زمینه بالغ بر 500 نفر از اساتید دانشگاهی و اعضای هیئت علمی کشور طی دو سال تحقیق و پژوهش سند تحول بنیادین را تدوین کردند.

وی عنوان کرد: در این راستا و نخستین گام در اجرا کردن این سند، استقرار نظام آموزشی 6.3.3 است که هم تغییر در ساختار به وجود آمده و هم تغییر در محتوا که کتاب‌های تألیف شده براساس نظام تعلیم و تربیت اسلامی است.

نخستین جشنواره سرود در امین شهر انار برگزار شد

نخستین جشنواره سرود شهرستان انار با شرکت 14 گروه در ‌گروه‌های سنی پیش‌دبستانی، دبستانی، راهنمایی و متوسطه و آزاد امروز برگزار شد که در پایان برگزیدگان هر گروه انتخاب شدند.

در مقطع پیش دبستانی و نونهالان مهد کودک ستایش امین شهر، مقطع دبستان غیرانتفاعی دارالجنت انار، مقطع راهنمایی و دبیرستان هنرستان باقرالعلوم امین شهر و در مقطع آزاد کانون فرهنگی هنری امام صادق (ع) امین شهر‌ برگزیده شدند.

این جشنواره به مدت پنج روز از سوی ستاد نماز جمعه امین شهر انار و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی انار برگزار شد.

همچنین از برگزیدگان این مسابقات و مادران شهید امین شهر با اهدای لوح و هدایا تجلیل شد.

انتهای پیام/ش20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول