اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از خراسان‌شمالی

8 هزار زائر مشتاق عازم مرقد امام(ره) شدند

خبرگزاری فارس: مسئول اردویی، گردشگری و راهیان نور سپاه جوادالائمه(ع) خراسان‌شمالی گفت: هشت هزار زائر استان در آستانه برگزاری آیین بیست و سومین سالگرد عروج ملکوتی حضرت امام(ره) به مرقد بنیان‌گذار جمهوری اسلامی اعزام شدند.

8 هزار زائر مشتاق عازم مرقد امام(ره) شدند

نصرالله یزدان‌پناه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار کرد: این تعداد زائر توسط 185 دستگاه اتوبوس عازم مرقد مطهر امام خمینی(ره) شدند.

وی با اشاره به سهمیه هر شهرستان برای اعزام به منظور شرکت در آیین سالگرد ارتحال بنیان‌گذار جمهوری اسلامی افزود: بر اساس این سهمیه از شهرستان بجنورد  2هزار زائر، شیروان و اسفراین هر کدام یک‌هزار زائر به تهران عزیمت کردند.

یزدان‌پناه همچنین سهمیه شهرستان‌های فاروج، جاجرم، گرمه و مانه و سملقان را به ترتیب 593، 656، 750 و 700 نفر اعلام کرد.

به گفته مسئول اردویی، گردشگری و راهیان نور سپاه جوادالائمه(ع) خراسان‌شمالی، 900 نفر نیز به صورت متفرقه و از ادارات کل استان اعزام شدند.

وی با بیان اینکه سرانه هزینه اعزام هر نفر 70 هزار تومان برآورد شده است، خاطرنشان کرد: 20 هزار تومان از هر فرد دریافت شده و مابقی از منابع استانی تأمین شده است.

یزدان‌پناه برگزاری برنامه‌های مختلف فرهنگی از جمله زیارت مرقد مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) و مسجد جمکران در قم را از برنامه‌های پیش‌بینی شده برای زائران شرکت‌کننده این استان در سالگرد رحلت بنیان‌گذار جمهوری اسلامی عنوان کرد.

انتهای پیام/صا30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول