اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بروجرد:

بسیاری از مردم دنیا تشنه اندیشه‌های امام‌ هستند‌

خبرگزاری فارس: امام جمعه بروجرد گفت: بسیاری از مردم دنیا تشنه اندیشه‌های امام خمینی هستند.

بسیاری از مردم دنیا تشنه اندیشه‌های امام‌ هستند‌

به گزارش خبرگزاری فارس از بروجرد حجت‌الاسلام حسن ترابی عصر امروز در جلسه برنامه‌ریزی سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) که در دفتر امام جمعه بروجرد برگزار شد، گفت: مراسم سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) باید با شکوه‌تر از سال‌های قبل برگزار شود.

وی افزود: در دو سال گذشته مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در شرایطی برگزار شد که موج بیداری اسلامی منطقه را فرا گرفته که این ناشی از برکات و دستاوردهای امام(ره) و انقلاب است.

امام جمعه بروجرد بیان کرد: ابعاد و ویژگی‌های شخصیتی حضرت امام(ره) باید در داخل و خارج از کشور آن‌گونه که بوده بیان شود، زیرا بسیاری از مردم دنیا تشنه اندیشه‌های امام خمینی(ره) هستند.

‌ترابی تصریح کرد: امروزه دنیا متوجه شده ‌که اگر بخواهند از مشکلات رهایی پیدا کنند، راهی جز پیمودن راه امام خمینی(ره) وجود ندارد.

امام جمعه بروجرد اضافه کرد: هر ساله از سراسر دنیا مردم سالگرد امام خمینی(ره) را رصد می‌کنند و مردم زیادی از سراسر کشور عازم حرم امام(ره) می‌شوند که این مراسم باید با شکوه هر چه تمام‌تر برگزار شود.

وی اظهار داشت: امام خمینی(ره) حق حیات بر گردن ما دارد و ما وظیفه داریم که این مراسم را با شکوه برگزار کنیم و فضاسازی و اطلاع‌رسانی در حضور مردم تأثیرگذار است.

در ادامه فرماندار ویژه بروجرد گفت: افتخار و سربلندی امروز این نظام مرهون امام راحل(ره) و شهدا می‌باشد و در بروجرد باید مراسم سالگرد امام خمینی(ره) به بهترین شکل برگزار شود.

سجاد معین اضافه کرد: از شهرستان بروجرد تعداد 2 هزار و 500 نفر از طریق 45 دستگاه اتوبوس به مرقد امام خمینی (ره) در تاریخ 14 خردادماه اعزام می‌شوند.

وی با توجه به ورود کاروان 96 شهید گمنام در بروجرد اظهار داشت: این توفیقی بود که نصیب بروجرد شد و حضور مردم در این مراسم چشم‌گیر بود، زیرا نظام ما هر چه دارد به برکت خون شهدا است.

انتهای پیام/ش20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول