اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در صورت فعال‌تر نکردن پروژه سیدالشهدا

پیمانکار پروژه سیدالشهدای زنجان خلع‌ید می‌شود

خبرگزاری فارس: سرپرست شهرداری زنجان گفت: در صورتی که پیمانکار پروژه پل غیر هم‌سطح سیدالشهدا اقدام به فعال‌سازی پروژه از چهار جهت نکند بر اساس اختیارات، کارفرما خلع‌‌ید خواهد شد.

پیمانکار پروژه سیدالشهدای زنجان خلع‌ید می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حبیب ملایی‌یگانه ظهر امروز در جلسه علنی شورای شهر زنجان که با ورود اعتراض‌آمیز اهالی خیابان خیام زنجان که پل غیر هم‌سطح سیدالشهدا در آنجا احداث می‌شود و با تاخیر مواجه شده است، با اذعان به وارد بودن اعتراضات اهالی خیابان خیام اظهار داشت: صحبت‌هایی با طرف‌های درگیر در اجرای طرح برای حل مشکل کسبه محل انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه رانندگانی که قصد رفتن به محوطه راه‌ آهن را دارند باید مسیر طولانی را در این مسیر طی کنند، افزود: شهرداری قرار ملاقات‌هایی با راهنمایی و رانندگی و همچنین پیمانکار پروژه سیدالشهدا دارد و درصدد حل مشکل به وجود آمده است.

سرپرست شهرداری زنجان تاکید کرد: مشکل ترافیکی به وجود آمده در پی اجرای عملیات اجرایی پل غیر هم‌سطح سیدالشهدا به معاونت عمرانی استاندار زنجان ارجاع داده شده است و معاون استاندار قول بازدید از محل را داده است.

وی با اشاره به اینکه بر اساس قوانین راهنمایی و رانندگی ارگان‌های مسئول در حوادث رانندگی مجبور به جبران تلفات هستند، ادامه داد: بر اساس این قوانین و برای جلوگیری از رویارویی ارگان‌ها، شهرداری به تنهایی قادر به تصمیم‌گیری در رابطه با ترافیک پل غیر هم‌سطح سیدالشهدا نیست.

یگانه با بیان اینکه پیمانکار پروژه غیر هم‌سطح سیدالشهدا چندین پروژه در دست احداث دارد، اضافه کرد: به آنها در مورد عقب‌بودن زمانبندی پروژه غیر هم‌سطح سیدالشهدا تذکراتی داده شده است.

وی بر لزوم افزوده‌شدن شیفت‌های کار بر روی پروژه غیر هم‌سطح سیدالشهدا تاکید کرد و گفت: پروژه باید به صورت شبانه‌روزی فعالیت کند.

سرپرست شهرداری زنجان با اشاره به اینکه تعویض پیمانکار پروژه‌ای به مانند پل غیر هم‌سطح سیدالشهدا مشکل است، افزود: اگر پیمانکار در مورد افزودن شیفت‌های کاری اقداماتی در آینده نزدیک انجام ندهد، کارفرما از اختیارات خود استفاده کرده و اقدام به خلع‌ید شرکت نصر اصفهان از پروژه خواهد کرد.

وی با معتبر خواندن شرکت نصر اصفهان در انجام پروژه‌های عمرانی گفت: کوتاهی کارفرما موجب کندی پروژه شده است و با برخوردهای چند وقت اخیر آنها قول فعال‌ترشدن پروژه را داده‌اند.

یگانه اضافه کرد: به پیمانکار پروژه غیر هم‌سطح سیدالشهدا تاکید شده است که باید پروژه از چهار جبهه فعال شود تا پروژه در موعد مقرر به بهره‌برداری برسد.

وی مشکل مردم شهر را مشکل شهرداری دانست و تصریح کرد: هدف ما حل مشکلات مردم به‌ویژه اهالی خیابان خیام است.

انتهای پیام/آ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول