اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل مؤسسه ورزش و تفریحات سالم کیش:

توجه به ورزش همگانی از اولویت‌های مؤسسه تفریحات سالم کیش است

خبرگزاری فارس: مدیرعامل مؤسسه ورزش و تفریحات سالم منطقه آزاد کیش از برگزاری همایش پیاده‌روی خانواده و همایش دوچرخه‌سواری خبر داد و گفت: توسعه ورزش همگانی در اولویت برنامه‌های این مؤسسه قرار گرفته است.

توجه به ورزش همگانی از اولویت‌های مؤسسه تفریحات سالم کیش است

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس به نقل از روابط عمومی سازمان منطقه آزاد کیش، مجید بزمون در این رابطه اظهار داشت: مؤسسه ورزش و تفریحات سالم سازمان منطقه آزاد کیش به عنوان متولی سیاست‌گذاری ورزش کیش، با دستور و تأکید مدیرعامل در تلاش است ضمن شناسایی استعدادها و استفاده از توانمندی‌ها و ظرفیت‌های جوانان و نخبگان جزیره، زیرساخت‌های مورد نیاز را برای شادابی و سلامت کیشوندان و گردشگرانی که به این جزیره زیبا سفرکرده‌اند، فراهم نماید.

وی با اشاره به شرایط امروز ورزش در سطح دنیا، تأکید کرد: باید تلاش کنیم ورزش را به صورت علمی در کیش توسعه داده و با برنامه‌ای مدون، ورزش همگانی را در میان کیشوندان و گردشگران گسترش دهیم.

مدیرعامل مؤسسه ورزش و تفریحات سالم منطقه آزاد کیش در ادامه به برگزاری همایش دوچرخه، سه‌چرخه فاسکیت و اسکوتر کودکان" اشاره کرد و افزود: این همایش نیز روز پنج‌شنبه 24 فروردین‌ماه جاری از مقابل استخر المپیک برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: در همین راستا روز جمعه 25 فروردین‌ماه جاری ساعت 17 "همایش پیاده روی خانواده" از محل اسکله تفریحی برگزار می‌شود.

به گفته این مسئول ورزشی، ضمن تجلیل از نفرات برتر، به شرکت‌کنندگان در این همایش نیز به قید قرعه هدایایی اهداء خواهد شد.

انتهای پیام/ن30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول