اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل ورزش و جوانان استان قم خبر داد

تدوین طرح جامع توسعه ورزش همگانی در قم

خبرگزاری فارس: مدیر کل ورزش و جوانان استان قم گفت: طرح جامع توسعه ورزش همگانی با هدف توسعه این بخش در بین مردم و همچنین تمام بخش‌ها تدوین شده است.

تدوین طرح جامع توسعه ورزش همگانی در قم

عباس جهان‌بینی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: در سال‌های اخیر میزان مشارکت مردم در ورزش همگانی افزایش یافته و این مهم موجب شده است تا برای ایجاد راهکارهایی جدید به منظور افزایش حضور مردم در ورزش همگانی و از سوی دیگر تهیه و تجهیز امکانات مناسب برای تحقق این مهم تلاش کنیم.

وی با اشاره به تدوین طرح جامع توسعه ورزش همگانی قم ابراز داشت: طرح جامع توسعه ورزش همگانی، توسعه این بخش در بین مردم و همچنین تمام بخش‌ها اعم از ورزش حوزه‌های علمیه، دانشگاه‌ها، دستگاه‌های اجرایی و آموزش و پرورش را شامل می‌شود.

مدیر کل ورزش و جوانان استان قم با تاکید بر توجه بیش از پیش به توسعه ورزش همگانی خاطر نشان کرد: خوشبختانه امروز نگاه به تمام ابعاد ورزش نگاهی تربیتی و فرهنگی است که این مهم رسالت ما در مقابل مردم را سنگین‌تر کرده است.

وی ادامه داد: در شهر قم نیز که یکی از شهرهای مهم فرهنگی در کشور است،‌ تلاش کرده‌ایم به نگاه و رویکرد فرهنگی و تربیتی در ورزش دست یابیم و اداره کل ورزش و جوانان نیز در این زمینه و در بخش انتصابات مسئولان هیئت‌های ورزشی این مهم را مورد توجه قرار داده است. 

جهان‌بینی‌ توجه به ورزش روستاها و محلات را از دیگر نکات مورد نظر اداره کل ورزش و جوانان استان قم دانست و اظهار داشت:‌ اجرای طرح جامع توسعه ورزش همگانی برای هر یک از دستگاه‌های استان ماموریت‌های مهمی در عرصه ورزش پیش‌بینی کرده است که حوزه‌های علمیه، دانشگاه‌ها، مراکز علمی، دستگاه‌های اجرایی و حتی بخش خصوصی را نیز در بر می‌گیرد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان قم در بخش دیگری از سخنان خود به وضعیت توجه به ورزش قهرمانی در استان قم اشاره کرد و بیان داشت: ورزش قهرمانی یکی از ماموریت‌های مدیریت ورزش کشور است و به نوعی قله ورزش، ورزش قهرمانی به شمار می‌رود. 

وی با اشاره به اینکه از همه ظرفیت‌ها برای توسعه ورزش بهره‌برداری می‌شود، تصریح کرد: از سه سال گذشته به منظور توسعه بخش قهرمانی ورزش استان و در واقع تحقق امر قهرمان‌پروری و شناخت استعدادها، راه‌اندازی لیگ‌های استانی در اولویت فعالیت هیئت‌ها قرار گرفته است.

جهان‌بینی تاکید کرد: امیدوارم با توجه به برنامه‌ریزی صورت گرفته در سال جدید با تخصیص به موقع اعتبارات و همچنین جذب حامیان مالی برای تیم‌های ورزشی استان بتوانیم گام‌های مؤثری برای توسعه ورزش قم برداریم. 

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول