اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به‌مناسبت روز جهانی بهداشت

همایش ورزش‌های همگانی در خرمشهر برگزار شد

خبرگزاری فارس: مسئول ورزش همگانی خرمشهر گفت: به‌مناسبت روز جهانی بهداشت، همایش ورزش‌های همگانی در خرمشهر برگزار شد.

همایش ورزش‌های همگانی در خرمشهر برگزار شد

علی پورعواد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرمشهر با اشاره به نهم اردیبهشت‌ماه، روز جهانی بهداشت اظهار کرد: بهداشت در واقع زیربنای فعالیت‌های اقتصادی و پیشرفت‌های اجتماعی یک ملت است و سلامت جامعه در گرو رعایت اصول بهداشتی است.

وی در ادامه با اشاره به اهداف بهداشت و رعایت کردن اصول بهداشتی افزود: از اهداف روز جهانی بهداشت می‌توان به مواردی از قبیل: سالم‌سازی محیط زیست، کنترل بیماری‌های واگیردار، آموزش بهداشت عمومی و ایجاد خدمات پزشکی و پرستاری برای تشخیص و درمان بیماری‌ها اشاره کرد.

مسئول ورزش همگانی خرمشهر ضمن ابراز نگرانی در خصوص تخریب و آلودگی محیط زیست خاطر نشان کرد: به‌مناسبت روز جهانی بهداشت و زمین پاک، همایش پیاده‌روی برای مردم ورزش دوست خرمشهر، به مسافت سه کیلومتر که با حضور گرم و پرشور مردم این منطقه اجرا شد، به‌عمل آمد.

وی در ادامه اظهار کرد: به‌منظور جلوگیری از تخریب محیط زیست، همچنین بازیافت مواد با ارزش از لحاظ صرفه اقتصادی لازم است آلاینده‌ها را تصفیه و پالایش کرد.

پورعواد با اشاره به توجه و علاقه خاص مردم خرمشهر به ورزش و سلامتی عنوان کرد: در راستای این همایش، ورزش همگانی، کلاس آسیب‌شناسی ورزشی، مسابقات طناب‌کشی بین آقایان و خانه‌ها به طور جداگانه و مسابقات پرتاب توپ به‌منظور آمادگی جسمانی و اطلاع‌رسانی و آموزش بهداشت عمومی، اجرا شد.

مسئول ورزش همگانی خرمشهر همچنین با اشاره به اهمیت دین مبین اسلام به حفظ سلامت افراد اضافه کرد: ناگفته نماند که تندرستی تنها سلامت جسم نیست بلکه سلامت روح و روان افراد در جامعه نیز از اهمیت بالایی برخوردار است زیرا هر فرد بر دیگری تأثیر متقابل دارد.

انتهای پیام/غ10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول