اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان:

توسعه ورزش همگانی در سیستان ‌و بلوچستان مهم‌ترین اولویت است

خبرگزاری فارس: مدیر کل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان گفت: در سیستان و بلوچستان به دنبال ایجاد زمینه‌های لازم برای توسعه ورزش همگانی و قهرمانی هستیم.

توسعه ورزش همگانی در سیستان ‌و بلوچستان مهم‌ترین اولویت است
دادخدا شاهوزایی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: اداره کل تربیت بدنی و هیئت‌های ورزشی هر کدام با حوزه‌های فعالیت گوناگون تلاش‌های زیادی برای پیشرفت ورزش در این استان انجام داده‌اند.
وی افزود: اداره کل تربیت بدنی به دنبال ایجاد زمینه‌های لازم برای توسعه ورزش همگانی و قهرمانی استان است و هیئت‌های ورزشی نیز برنامه‌ریزی ضروری را برای دستیابی به اهداف موجود انجام داده‌اند.
مدیر کل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان بیان کرد: با توجه به اینکه سیستان و بلوچستان پهناورترین استان کشور است، سرانه فضای ورزشی آن تنها 19 سانتی‌متر مربع بود که مقوله ورزش همگانی و قهرمانی را تحت‌الشعاع قرار داده و موجب شد تا از وضعیت مناسبی برخوردار نباشد.
شاهوزایی تصریح کرد: با نیازسنجی‌های انجام شده برای رفع موانع موجود در ورزش استان، سرانه فضای ورزشی به 50 سانتی‌متر مربع افزایش یافته است.
وی خاطر نشان کرد: با یک حرکت جهادی در شهرها و حتی روستاهایی که فاقد فضای ورزشی بودند ساخت و سازهای خوبی انجام شده است.
مدیر کل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان به جنگ نرم دشمن اشاره کرد و گفت: نوجوانان و جوانان زیادی با وجود تهاجم فرهنگی، اوقات فراغت خود را با ورزش سپری می‌کنند.
شاهوزایی افزود: امروز شاهد ارتقای کمیت و کیفیت ورزش در سیستان و بلوچستان هستیم و طبیعی است که با افزایش سرانه فضای ورزشی استان از 19 به حدود 50 سانتی‌متر مربع به تعداد ورزشکاران، تیم‌ها و مسابقات ورزشی اضافه شده باشد.
وی بیان داشت: در حال حاضر زمینه‌های لازم برای استفاده عموم از امکانات ورزشی در بخش همگانی و فعال شدن رشته‌های بیشتر در بخش قهرمانی فراهم شده است.
مدیر کل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان گفت: هیئت‌های ورزشی در بخش آموزش، برگزاری مسابقات، اعزام‌ها و قهرمان پروری اقدامات خوبی انجام داده‌اند که البته برخی فوق‌العاده موفق و رضایتبخش و تعدادی هم ناموفق بوده‌اند که باید به خودشان بیایند و وقفه‌ای در رسیدن به سطوح بالاتر ایجاد نکنند.
انتهای پیام/م20/م2000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول