اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کمیته پرواز بادبادک‌های فولادشهر:

رشته بادباد‌ک‌ها ورزش همگانی تمام مردم است

خبرگزاری فارس: مسئول کمیته پرواز بادبادک‌های فولادشهر گفت: رشته بادباد‌ک‌ علاوه بر ایجاد لحظات مفرح برای تمام مردم از جمله خانواده‌ها، به عنوان یک ورزش همگانی نیز مطرح شده است.

رشته بادباد‌ک‌ها ورزش همگانی تمام مردم است
لیلی کنعانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: کمیته تازه تاسیس پرواز بادباد‌ک‌های فولادشهر که زیرمجموعه هیئت ورزش‌های همگانی فعالیت خود را آغاز کرده، برنامه‌های متنوعی را پیش‌روی خود قرار داده است.
وی با بیان اینکه در چند وقت آینده یک برنامه آزمایش پرواز بادبادک‌ها در فولادشهر برگزار می‌شود، تصریح کرد: هدف از برگزاری این برنامه آشنا شدن بچه‌ها با مقوله بادبادک و عادت کردن چشم آنها به این رشته ورزشی است.
مسئول کمیته پرواز بادبادک‌ها فولادشهر تاکید کرد: از دیگر اهداف برگزاری برنامه آزمایش پرواز بادبادک‌ها، برپایی رقابت‌های بادبادک‌ها در روز 14 بهمن‌ماه ( به مناسبت روز فن‌آوری) است.
وی با اشاره به اینکه رقابت‌های بادباد‌ک‌ها 14 بهمن‌ماه به صورت داخلی در فولاد‌شهر برگزار می‌شود، تاکید کرد: در اسفند‌ماه نیز به احتمال زیاد برپایی برنامه پرواز بادبادک‌ها ( به مناسبت روز درخت‌کاری) پیش‌روی کمیته پرواز بادبادک‌ها فولاد‌شهر قرار دارد.
کنعانی در مورد برنامه‌های آموزش کمیته پرواز بادبادک‌ها بیان داشت: در حال حاضر تنها ثبت‌نام داریم و کارگاه‌های آموزشی از اردیبهشت‌ماه سال آینده برپا می‌شود.
وی تاکید کرد: علاقه‌مندان به رشته پرواز بادبادک‌ها خود باید جمع‌آوری اطلاعات را برعهده بگیرند تا در زمان مناسب کارگاه‌های آموزشی تشکیل شود.
‌ مسئول کمیته پرواز بادبادک‌های فولاد شهر گفت: در رشته پرواز بادبادک‌ها دوره مربیگری و داوری وجود ندارد.
وی با اشاره به اینکه رقابت‌های رشته پرواز بادبادک‌ها در سطوح مختلف از جمله کشوری و بین‌المللی برگزار می‌شود، تاکید کرد: کشور چین و برخی از مؤسسات خیریه بین‌المللی همواره اجرای رقابت‌‌های پرواز بادبادک‌ها را مد نظر قرار می‌دهند.
انتهای پیام/خ20/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول