اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان اصفهان:

ورزش کارکنان دولت در رأس امور ورزش‌های همگانی است

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان اصفهان گفت: این هیئت در سال 1391 نگاه خود را به ورزش کارکنان دولت و ارتقای سطح ورزشی این قشر از جامعه معطوف کرده است.

ورزش کارکنان دولت در رأس امور ورزش‌های همگانی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، امیر نوربخش‌باقری صبح امروز در حاشیه برگزاری دومین همایش بزرگ ورزش صبحگاهی ویژه کارکنان دولت که در مجتمع 22 بهمن و با حضور مسئولان و کارکنان سازمان‌های دولتی و با تلاش هیئت ورزش‌های همگانی شهرستان اصفهان برگزار شد، اظهار داشت: هیئت ورزش‌های همگانی استان اصفهان در سال جدید دو مقوله ورزش کارکنان دولت و برگزاری رقابت‌‌ها را با جدیت مدنظر قرار داده است.

وی با بیان اینکه برای برگزاری مراسم ورزشی کارکنان دولت نیاز به برنامه‌ریزی‌‌های دقیقی داریم، تصریح کرد: در تلاش هستیم موافقت‌های سازمان‌های دولتی را برای میزبانی از مراسم ورزشی کارکنان دولتی به صورت ماهیانه جلب کنیم.

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان اصفهان با اشاره به اینکه ورزش‌های همگانی نیاز به مدیریت همگانی دارد، تاکید کرد: در مقوله ورزش‌های همگانی یک دست هیچ گاه صدا ندارد.

وی در مورد فعال کردن برخی از کمیته‌های زیرمجموعه هیئت ورزش‌های همگانی با بیان اینکه فعال کردن این کمیته‌ها بستگی به میزان علاقه‌مندی از رشته ورزشی آن کمیته دارد، اظهار داشت: در هر صورت اداره‌کل ورزش و جوانان استان اصفهان در بحث بودجه‌های مالی هیئت ورزش‌های همگانی استان اصفهان پیش‌بینی بودجه‌های خوبی داشته است.

به گزارش فارس، تعداد کمیته‌های زیرمجموعه هیئت ورزش‌های همگانی استان اصفهان به 23 عدد می‌رسد.

انتهای پیام/خ30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول