اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی:

توسعه ورزش همگانی اخلاق را در جامعه ترویج می‌دهد

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: توجه به ورزش قهرمانی و حرفه‌ای و تلاش برای توسعه ورزش همگانی مقدمه‌ای برای رسیدن به سجایای اخلاقی است.

توسعه ورزش همگانی اخلاق را در جامعه ترویج می‌دهد
به گزارش خبرگزاری فارس از اراک غلامعلی ابوحمزه ‌در همایش اخلاق در ورزش و دومین آیین تجلیل از مربیان استان مرکزی اظهار کرد: پرداختن به ورزش و توجه جدی به آن در روح و اخلاق ورزشکاران اثرات مثبت فراوانی دارد.
وی تصریح کرد: ورزش کردن موجب دوری افراد از آسیب‌های اجتماعی می‌شود که این مسئله در داشتن جامعه‌ای سالم بسیار بااهمیت است.
فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی با بیان اینکه داشتن منش پهلوانی و برخورداری از سجایای اخلاقی در بین ورزشکاران از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است، خاطر نشان کرد: مسئولان امر ورزش در نهادینه شدن سجایای اخلاقی و منش پهلوانی در ورزش نقش موثری دارند و باید در این راه بکوشند.
ابوحمزه با تاکید بر اینکه ورزش وسیله‌ای برای پرورش روح و جسم است، ادامه داد: دین مبین اسلام به صورت جدی به مسئله ورزش پرداخته است و امامان معصوم الگو و سرمشق بسیار خوبی از فتوت و جوانمردی در ورزش هستند.
وی ادامه داد: ایران اسلامی در طول تاریخ خود ورزشکارانی همچون پهلوان تختی را پرورش داده است و از کارنامه درخشانی در این زمینه برخوردار است.
فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی نشر و اشاعه معنویت و فرهنگ اسلامی را بعد اصلی ورزش دانست و اظهار کرد: ورزشکاران همانگونه که در میادین ورزشی موجب افتخارآفرینی برای ایران اسلامی می‌شوند باید در بخش معنویت نیز موجب عزت و سربلندی ایران اسلامی ‌شوند.
مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی نیز گفت: استان مرکزی موفقیت‌های بسیار خوبی در بخش ورزش به ویژه در بخش ورزش همگانی کسب کرده و یکی از استان‌های برتر کشور در امر توسعه ورزش همگانی محسوب می‌شود.
خسرو قمری افزود: ورزشکاران استان در سال جاری در اکثر میادین ورزشی افتخارات بزرگی را کسب کرده‌اند.
گفتنی است در این مراسم از مربیان برتر استان تجلیل شد.
انتهای پیام/ج20/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول