اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت ورزش های همگانی آبادان خبر داد

استقبال شهروندان آبادانی از مسابقات ورزش‌های‌همگانی

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت ورزش‌های‌همگانی آبادان از استقبال رو به افزایش همشهریان از برگزاری مسابقات این هیئت در شهرستان خبر داد.

استقبال شهروندان آبادانی از مسابقات ورزش‌های‌همگانی
محمودرضا شیرازی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در آبادان با اشاره به روند پلکانی استقبال شهروندان از برگزاری مسابقات این هیئت اظهار داشت: دو ماه قبل و در اولین هفته برگزاری مسابقات، 24 نفر شرکت کننده حضور داشتند در حالی که این رقم اکنون به میانگین حدود 100 نفر رسیده که رشدی چهار برابر را نشان می‌دهد.
وی اظهار داشت: این هیئت، روز قبل برای سومین بار طی دو ماه گذشته مسابقه طناب زنی در محل پارک معلم برگزار کرد که میزان شرکت کنندگان در آبان ماه 30 نفر، در آذرماه 37 نفر و در روز گذشته 86 نفر بود.
شیرازی ادامه داد: علاوه بر این آمار بالاترین تعداد طناب‌های زده شده شرکت کنندگان در هفته اول برگزاری 210 عدد بود که این تعداد اکنون به عدد 1234 رسیده که نشان دهنده ایجاد رابطه انگیزشی انجام مسابقات با افزایش تمرینات منظم و هدفمند برای حضور در این رقابت‌ها بوده است.
شهردار آبادان با اشاره به شرایط برگزاری مسابقه طناب زنی در روز قبل، یادآور شد: این رقابت به صورت انفرادی برگزار شد و 86 نفر از علاقمندان شامل 61 نفر از آقایان و 25 نفر از دختران با ثبت نام در این مسابقه با یکدیگر به رقابت پرداختند.
رئیس هیئت ورزش‌های همگانی آبادان افزود: در پایان به 22 نفر از پرامتیازترین شرکت‌کنندگان در این مسابقه هدایای ورزشی از سوی روابط‌عمومی و امور بین‌الملل شهرداری آبادان اعطا شد.

شیرازی، برترین های این رقابت را به شرح زیر اعلام کرد:
در بخش مردان (بالای 14 سال): سعید غافلی با 1234 طناب، حسن کلهری (1200)، حسین خضیری‌بحری (720)، ایرج عاشق حاجی‌زاده (481)، حمیدرضا صادقی (335).
در بخش پسران (زیر 14 سال): علیرضا ولدسلطان (402)، محمدحسین غلامی (395)، محمود ولدسلطان (302)، متین چاروستایی (235)، اشکان آزاد (193).
در بخش دختران (زیر 12 سال): فاطمه دوستی‌نژاد (174)، مرجان انصاریان (167)، عسل سینا (145)، آیدا موسوی (139)، آناهیتا گنجی (134)، ملیکا حاجی‌زاده (129)، یلدا دریس‌جرف (104)، فاطمه شریفی (103)، هستی حمیدی (100).
شهردار آبادان در پایان از همشهریانی که با شرکت در این رقابت سالم، ساعات شاد و با نشاطی را برای خود و خانواده شان فراهم کردند تشکر و قدردانی کرد و از آنها دعوت کرد تا در مسابقات ورزشی هفته‌های آتی نیز حضور یابند.
انتهای پیام/م20/و4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول