اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر اداره ارشاد رباط کریم:

کلام امام (ره) در قلب اروپا و آمریکا شنیده شده است

خبرگزاری فارس: مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رباط کریم گفت: با وجود تمام توطئه‌ حاکمان کشورهای غربی، امروز کلام و اندیشه امام خمینی (ره) از جهان اسلام فراتر رفته و حتی در قلب اروپا و آمریکا نیز شنیده می‌شود.

کلام امام (ره) در قلب اروپا و آمریکا شنیده شده است

حجت‌الاسلام امیر شمس امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رباط کریم اظهار داشت: پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی در بهمن 57، یکی از مهمترین اهداف ملت ایران، صدور آرمان‌ها و اصول انقلاب به جهان اسلام و سپس به کل جهان بود.

وی تصریح کرد: صدور انقلاب اسلامی یکی از مهمترین شعارها و خواسته‌های مردم ایران بود که به فضل الهی تا به امروز نیز با جدیت و قدرت پیگیری می‌شود.

غرب از ترویج اندیشه امام (ره) میان مسلمانان هراس دارد

مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رباط کریم ادامه داد: در همان روزهای نخست پیروزی انقلاب، کشورهای غربی واقعیت تازه روی داده در جهان اسلام را درک و پیش‌بینی می‌کردند که موج بیداری مردم مسلمان ایران به زودی منطقه را در بر خواهد گرفت.

شمس با اشاره به توطئه‌های کشورهای غربی برای مقابله با جمهوری اسلامی گفت: به همین دلیل غرب طی 3 دهه اخیر توطئه‌ها و دسیسه‌های بسیاری برای آسیب‌ رساندن به انقلاب اسلامی و مایوس کردن ملت ایران در راه پیگیری آرمان‌های خود به کار بسته است.

وی تاکید کرد: علت این است که کشورهای زورگوی غربی از ترویج اندیشه امام در میان مسلمانان هراس داشته و نمی‌خواهند سلطه خود بر کشورها و ملت‌های دیگر به ویژه مسلمانان را از دست بدهند.

اندیشه امام (ره) امروز به تمام جهان صادر شده است

مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رباط کریم افزود: رسانه‌های تحت سلطه کشورهای اروپایی و آمریکا در این مدت به بهانه شعار صدور انقلاب، ملت ایران را افرادی ناقض صلح و سرکش معرفی کرده و می‌کنند.

شمس تاکید کرد: البته دشمنان اسلام و انقلاب این مسئله مهم که انقلاب ایران یک حرکت فرهنگی بوده را درک نکرده و از اینکه فرهنگ‌ها با کلام و اندیشه منتقل می‌شوند، نه با سلاح و بمب اتم غافل هستند.

وی با اشاره به استقبال جوانان مسلمان و حتی مردم ساکن اروپا و آمریکا از اندیشه غنی و عارفانه و معنوی امام خمینی (ره) گفت: به فضل الهی کلام بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی به تمام جهان صادر شده و حتی در قلب اروپا و آمریکا این اندیشه مورد استقبال مردم قرار دارد.

شمس اظهار داشت:‌ امروز در سراسر جهان ملت‌ها آگاه و هوشیار شده و در برابر حکومت‌های ظالم و سرسپرده قیام کرده‌اند و شاهد هستیم که آرمان ملت ایران مبنی بر صدور انقلاب نیز تحقق یافته است.

انتهای پیام/خ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول