اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی و تبلیغات نمایندگی ولی فقیه در سپاه:

بالندگی شیعه مدیون مجاهدت امام راحل در سال 42 است

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی و تبلیغات نمایندگی ولی فقیه در سپاه گفت: بالندگی شیعه و اعتقادات دینی را مدیون مجاهدت امام راحل در سال 42 هستیم.

بالندگی شیعه مدیون مجاهدت امام راحل در سال 42 است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل سردار محمد علی آسودی صبح امروز در گردهمایی فرماندهان پایگاه‌های بسیج اردبیل اظهار داشت: امام راحل حرکت تاریخی خود را از 15 خرداد 42 با جدیت و بدون کوچک‌ترین رخوت و ترس و واهمه آغاز کرد و در اوج مخالفت نظام شرق و غرب توانست این انقلاب را به سرمنزل حقیقی سوق دهد.

وی با یادآوری اینکه حضرت امام با تحمل سختی‌های تبعید و دوری از ایران امید به ثمر‌بخشی انقلاب اسلامی را در دل‌ها زنده نگه داشت، گفت: تمام ملت‌های مسلمان و آزادیخواه دنیا مدیون این حرکت‌های ارزش‌آفرین هستند و سعی می‌کنند پیوند ولایت با امت را در صیانت از ارزش‌ها و دوری از هجمه‌های نظام‌های بیگانه قدر بدانند.

معاون فرهنگی و تبلیغات نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثمر‌بخشی انقلاب اسلامی را زاییده تفکر عاشورایی و کربلایی توصیف کرد و یادآور شد: در حالی که دشمنان سال‌هاست سعی می‌کنند چنین فرهنگی را بی‌هویت و بی‌نام و نشان جلوه دهند، اما به رغم تلاش آنها به دلیل اینکه این فرهنگ ریشه در بنیان اعتقادی و ارزشی ما دارد، بنیانش مستحکم و جاودانه است.

آسودی خاطر نشان کرد: در کنار اتکای انقلاب اسلامی به فرهنگ عاشورا و شهادت‌طلبی و توکل به فرهنگ انتظار و ظهور منجی نیز سبب شده است تا امیدها و انتظار‌ها تحقق عینی پیدا کند و همه گوش به فرمان ولایت فقیه در تبعیت از راه انبیا و اولیا و صلحا باشند.

این مسئول بیان داشت: با آغاز دهه چهارم انقلاب که به نام دهه عدالت و توسعه نامگذاری شده است هجمه‌های استکبار جهانی قوت و قدرت گرفته اما غافل از اینکه فرزندان خمینی و بسیجیان روح‌الله هرگز اجازه نخواهند داد وجبی از این سرزمین پاک و مقدس آماج ترفند و توطئه دشمن شود.

معاون فرهنگی و تبلیغات نمایندگی ولی فقیه در سپاه بنیانگذاری فرهنگ بسیج به همت امام راحل را حرکتی تاریخی  سرنوشت‌ساز برشمرد و تصریح کرد: امام راحل با فرمان تاریخی مبنی بر شکل‌گیری بسیج حرکتی را بنا نهاد که سرانجام آن احیای تمام مبانی مکتبی و اسلامی بوده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، آسودی در پایان سخنان خود اظهار داشت: بسیجیان نیز همچون سایر اقشار جامعه در مراسم ارتحال امام با جانشین خلف بنیانگذار کبیر انقلاب تجدید بیعت و میثاق می‌کنند و در تلاش هستند تا اهداف آرمانی نظام اسلامی را تحققی عینی ببخشند.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول