اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست پلیس مبارزه با مواد مخدر گیلان خبر داد

کشف 24 کیلو تریاک در رشت/دستگیری سرکرده باند مواد مخدر

خبرگزاری فارس: سرپرست پلیس مبارزه با مواد مخدر گیلان از کشف حدود 24 کیلوگرم تریاک و دستگیری سرکرده باند تهیه و توزیع مواد مخدر در رشت خبر داد.

کشف 24 کیلو تریاک در رشت/دستگیری سرکرده باند مواد مخدر

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت فرهاد فلاح‌کریمی بعد از ظهر امروز در جلسه نیروی انتظامی استان گزارشی از عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در دستگیری اعضای باند تهیه و توزیع مواد مخدر را ارائه داد و از کشف حدود 24 کیلوگرم ماده مخدر تریاک در این عملیات خبر داد.

وی با بیان اینکه اعضای باند مواد مخدر دستگیر شدند اظهار کرد: ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر در پی کسب اخبار مبنی بر فعالیت باندی به سرکردگی شخصی معروف به عبدالرضا در امر تهیه و توزیع مواد مخدر، تحقیقات گسترده نامحسوس و تعقیب و مراقبت شبانه‌روزی خود را  درباره شناسایی و نحوه فعالیت وی و اعضای این باند آغاز کردند.

این مسئول ادامه داد: گروه‌های عملیاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر با چند روز کار بدون وقفه پلیسی موفق به شناسایی اعضای این باند شدند و از انتقال مواد مخدر با دو دستگاه خودرو توسط این افراد اطمینان حاصل کردند.

وی با اشاره به اینکه ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر پس از متوقف کردن خودروی قاچاقچیان 23 کیلو و 900 گرم مواد مخدر تریاک جاسازی شده را کشف کردند ابراز کرد: سرکرده و دو متهم این باند غیربومی بودند که از زن و فرزندان خود به عنوان یک سفر خانوادگی استفاده کرده و اقدام به حمل مواد مخدر می‌کردند.

فلاح‌کریمی با تصریح بر اینکه سه متهم با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شدند یادآور شد: با توجه به مسئولیت اجتماعی والدین در تربیت فرزندان والدین، استفاده ابزاری از فرزندان برای حمل مواد مخدر ضمن اینکه دور از ارزش‌های خانواده مسلمان ایرانی است، موجب از بین رفتن قبح جرایم شده و بستر ورود فرزندان را به چرخه اعتیاد و ارتکاب جرم در سنین جوانی و بزرگسالی فراهم می‌کند.

ا‌نتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول