اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه ملایر:

مواد مخدر به تهدید ملی تبدیل شده است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ناحیه ملایر گفت: امروز افزایش روزافزون مواد مخدر و اعتیاد در کشور به یک تهدید ملی تبدیل شده است.

مواد مخدر به تهدید ملی تبدیل شده است

مراد اسماعیلی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ملایر اظهار داشت: مواد مخدر در حال حاضر خانواده‌ها و لایه‌های اجتماعی را مورد هجوم قرار داده و برای اثبات این امر ده‌ها دلیل وجود دارد.

وی به تولید روزافزون مواد مخدر صنعتی در منازل اشاره کرد و ادامه داد: متأسفانه این آمار در کشور هر روز رو به افزایش است و تنها مختص به یک شهر و منطقه خاصی نیست.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر مبارزه با مواد مخدر را یک وظیفه همگانی دانست و افزود: امروز عرصه مواد مخدر و اعتیاد به یک جنگ خاموش تبدیل شده که با وجود همه پیشرفت‌ها و بالندگی‌ها در زمینه‌های هسته‌ای و نظامی، اگر مورد غفلت قرار گیرد، ضربه‌های سنگینی را به کشور وارد خواهد کرد.

وی تصریح کرد: در حال حاضر، فرزندان این مرز و بوم در یک تقابل نابرابر با نظام سلطه قرار گرفته‌اند و باید روز به روز پل‌های موفقیت را یکی پس از دیگری فتح کنند.

 اسماعیلی افزود: در این راستا، سال گذشته طرح مبارزه همه‌جانبه با مواد مخدر در پنج شهرستان کشور به عنوان پایلوت اجرا شد که امسال نیز این طرح تا پایان سال ادامه دارد.

وی بیان داشت: شهرستان ملایر نیز به دلیل بسترهای موجود، قابلیت‌ها و پتانسیل‌های مناسب، به عنوان یکی از شهرستان‌های پایلوت انتخاب شد که امسال نیز باید از تمام امکانات برای موفقیت در این عرصه فعالیت کرد.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر خاطرنشان کرد: در پایان سال گذشته، گزارش اقدامات صورت گرفته این طرح در حضور مقام معظم رهبری ارائه شد تا در پایان سال 91، یک سند ملی و دستورالعمل راهبردی برای کشور تنظیم و نقاط قوت و ضعف طرح شناسایی شود.

وی یادآور شد: 250 کارگاه آموزشی در سطح شهر و روستا و همه لایه‌های اجتماعی اجرا و راهپیمایی 100 هزار نفری نیز در راستای اجرای این طرح برگزار شد.

اسماعیلی بر استمرار و هدفمند کردن آموزش‌ها در امر پیشگیری، ساماندهی کمپ‌ها و شناسایی راهکارهای جدید و موانع پیش رو تأکید کرد.

انتهای پیام/خ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول