اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کرمان در دیدار با نمایندگان سازمان ملل

بسیاری از فرزندان ایران در مبارزه با قاچاق موادمخدر شهید شدند

خبرگزاری فارس: استاندار کرمان گفت: بسیاری از فرزندان فداکار و مجرب نیروی انتظامی برای جلوگیری از ترانزیت بی‌رویه مواد مخدر و گسترش یک معضل جهانی در مبارزه با اشرار و قاچاقچیان بین‌المللی موادمخدر به شهادت رسیده‌اند.

بسیاری از فرزندان ایران در مبارزه با قاچاق موادمخدر شهید شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان به نقل از روابط عمومی استانداری کرمان، اسماعیل نجار در حاشیه بازدید هیئتی از نمایندگان سازمان ملل و سفرا از وضعیت اتباع خارجی در استان کرمان به بیان وضعیت تاریخی، جغرافیایی و اقتصادی کرمان پرداخت و گفت: مردم ایران و استان کرمان همه توان خود را برای کمک‌های لازم به زندگی مهاجران انجام داده‌اند.

وی افزود: استان کرمان با 183 هزار کیلومتر مربع پهناورترین استان ایران است که دارای 23 شهرستان، 58 بخش و 64 شهر است و 11 درصد از خاک سرزمین ایران را به خود اختصاص داده است.

نجار بیان داشت: اقلیم کم‌نظیر این استان گرم‌ترین و گاهی سردترین نقاط کشور را در دل خود جای داده است و از حیث کشاورزی در اصطلاح چهار فصل است.

وی مهمان‌نوازی و فرهنگ غنی مردم ایران و به ویژه کرمان را ستود و ابراز داشت: جمهوری اسلامی ایران و به ویژه کرمان از بزرگ‌ترین میزبانان اتباع خارجی هستند.

نجار تصریح کرد: طبیعی است که در این مسیر مشکلات بسیاری از قبیل قاچاق انسان، قاچاق مواد مخدر، سوء استفاده‌های متعدد و مسائل بهداشتی و درمانی وجود دارد که هزینه‌های زیادی برای کشور داشته است.

وی بیان داشت: بسیاری از فرزندان فداکار و مجرب نیروی انتظامی برای جلوگیری از ترانزیت بی‌رویه مواد مخدر و گسترش یک معضل جهانی در مبارزه با اشرار و قاچاقچیان بین‌المللی موادمخدر به شهادت رسیده‌اند، اما همچنان و به سختی این مبارزه بی‌امان و نفس‌گیر را ادامه می‌دهند.

استاندار کرمان با اشاره به معضلات اتباع غیرمجاز بیان داشت: برخلاف تمام دشواری‌ها باید با تبادل نظر و امکانات از ضرر و زیان‌های موجود کاسته شود.

نجار با مرور مسائل پناهندگان از اعضای این هیئت دیپلماتیک خواست تا اهتمام و مساعی خود را برای بهبود وضعیت اتباع خارجی در استان کرمان به ویژه در زمینه مسائل انسان دوستانه و بهداشتی و درمانی به کار بندند.

انتهای پیام/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول