اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل پزشکی قانونی استان اصفهان خبر داد

مرگ 364 نفر به دلیل مصرف مواد مخدر در اصفهان

خبرگزاری فارس: مدیرکل پزشکی قانونی استان اصفهان از مرگ 364 نفر از افراد به دلیل مصرف مواد مخدر در سال گذشته خبر داد و گفت: این رقم در مقایسه با سال 89، افزایش داشته است.

مرگ 364 نفر به دلیل مصرف مواد مخدر در اصفهان

مهرداد ستاره در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه چه تعداد از افراد به دلیل اعتیاد در اصفهان فوت شده‌اند، اظهار داشت: در سال گذشته 364 نفر در استان اصفهان به دلیل سوءمصرف مواد مخدر جان خود را از دست داده‌اند.

وی با بیان اینکه این رقم در مقایسه با سال 89 ، 29.5 درصد افزایش داشته است، افزود: تعداد فوت شدگان ناشی از اعتیاد 281 نفر در سال 89 گزارش شده است.

مدیرکل پزشکی قانونی تصریح کرد: در سال 90 در این استان 343 مرد و 21 زن بر اثر سوءمصرف مواد مخدر جان باختند و این در حالی است که تعداد مردان فوت شده بر اثر اعتیاد این استان در سال 89، 264 نفر و تعداد زنان 17 نفر بوده است.

وی در ادامه با بیان اینکه اصفهان بعد از تهران بیشترین آمار مرگ و میر ناشی از سوءمصرف مشروبات الکلی را به خود اختصاص داده است، گفت: در سال گذشته شاهد کاهش مرگ و میر ناشی از مشروبات  الکلی در اصفهان بودیم.

ستاره هم‌چنین از فوت 12 نفر مرد بر اثر استفاده از مشروبات الکلی در سال 90 در اصفهان خبر داد و گفت: تعداد فوت شدگان ناشی از سوءمصرف مشروبات الکلی در اصفهان طی سال گذشته با کاهش رو به رو بوده است.

وی با اشاره به کاهش 73 درصدی فوت‌ شدگان ناشی از مصرف مشروبات الکلی در اصفهان در سال 90، گفت: در سال 89، 38 نفر بر اثر سوءمصرف مواد مخدر جان خود را از دست داده‌اند.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول