اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ویژگی امام خمینی به روایت حجت‌الاسلام رحیمیان

امام یک فیلسوف، فقیه و جامع جمیع علوم اسلامی بود

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‌فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران ‌گفت: امام خمینی یک فیلسوف، فقیه و جامع جمیع علوم اسلامی بود که توانست در سایر عرصه‌ها نیز به اوج برسد.

امام یک فیلسوف، فقیه و جامع جمیع علوم اسلامی بود

گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، حجت‌الاسلام حسن رحیمیان صبح امروز در گردهمایی ائمه جماعات استان خراسان‌‌رضوی که در محل حسینیه امام رضا(ع) مشهد برگزار شد، اظهار داشت: رهبر فرزانه انقلاب وجه مشترکات بسیار زیادی با حضرت امام خمینی(ره) دارند.

وی با اشاره به به حضور 25 ساله خود با امام راحل(ره) و 23 ساله با مقام معظم رهبری افزود: جامعیت در علوم مختلف یکی از مهم‌ترین وجه مشترکات بین این دو بزرگوار است.

نماینده ولی‌فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور تاکید کرد: امام خمینی (ره) یک فیلسوف، فقیه و جامع جمیع علوم اسلامی بود که توانست در سایر عرصه‌ها نیز به اوج برسد.

وی ادامه داد: به خاطر نمی‌آورم این دو بزرگوار لحظه‌ای از عمر با برکت خود را تلف کرده باشند.

رحیمیان با بیان اینکه در حال حاضر کسی وجود ندارد که مانند مقام معظم رهبری مطالعه داشته باشد، خاطرنشان کرد: استفاده کردن از وقت و فرصت از وجوه دیگر مشترک بین مقام معظم رهبری و امام خمینی(ره) است.

وی یادآور شد: به طور مثال ایشان کتاب دا، نورالدین فرزند ایران و در سایه آفتاب را مطالعه و نظر کارشناسی خود را بیان کردند.

نماینده ولی‌فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور افزود: تنها کسی نیز که پیش‌بینی رهبر شدن حضرت آیت‌الله خامنه‌ای را می‌کرد، امام خمینی(ره) بود.

رحیمیان گفت: امام خمینی(ره) در عرصه سیاست پشت تمام سیاستمداران دنیا را به خاک مالید.

وی با اشاره به بوسه سیدحسن نصرالله بر دستان مقام معظم رهبری گفت: این موضوع خود نشان دهنده بسیاری از مشخصه‌های رهبر فرزانه انقلاب است.

نماینده ولی‌فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور گفت: مقام معظم رهبری اعلم علمای ‌حوزه‌های علمیه دنیا هستند.

رحیمیان تاکید کرد: موج قرآنی که امروز در کشور به راه افتاده از برکت حضور مقام معظم رهبری است.

وی با بیان اینکه بقای انقلاب و نظام ما بستگی به قدرت نقش‌آفرینی مساجد و ائمه جماعات دارد، بیان کرد: خاستگاه نزدیک 100 درصد شهدای انقلاب ما از مساجد بوده است.

رحیمیان شکل‌گیری انقلاب را نیز از مساجد دانست و افزود: به گفته قرآن تنها کسانی که از فسادها و تباهی‌ها در امانند اهل مسجد هستند.

انتهای پیام/ش20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول