اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دومین ایستگاه آتش‌نشانی در فرودگاه بین‌المللی امام فعال شد

خبرگزاری فارس: دومین ایستگاه ایمنی و آتش‌نشانی با هماهنگی بخش‌های مختلف ایمنی در فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) فعال شد.

دومین ایستگاه آتش‌نشانی در فرودگاه بین‌المللی امام فعال شد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌نقل از روابط‌عمومی فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره)، دومین ایستگاه ایمنی و آتش‌نشانی با هماهنگی بخش‌های مختلف ایمنی زمینی، هوانوردی و فنی مهندسی، زیر نظر معاونت عملیات هوانوردی در فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) فعال شد.

معاون عملیات هوانوردی فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) گفت: با تلاش کارکنان و همکاران ارزشمند و غیور این اداره‌کل دومین ایستگاه ایمنی و آتش‌نشانی در جهت بهبود عملکرد در زمان‌های حساس به منظور کاهش زمان عکس‌العمل و افزایش ایمنی سطوح پروازی در مواقع اضطراری فعال شد.

محمد شیرازی گفت: ایستگاه دوم ایمنی زمینی پس از انجام عملیات بازسازی با همکاری معاونت فنی و مهندسی و معاونت توسعه مدیریت و منابع که شامل تعمیرات ساختمانی، نقاشی، سیستم سرمایشی و گرمایشی و نصب دستگاه رادیویی، فعال‌سازی سیستم برق الکتریکال محوطه و داخل سایت است فعال شد.

معاون عملیات هوانوردی فرودگاه امام خمینی (ره)، تجهیز اطاق با امکانات رفاهی و تعمیرات استخر با ظرفیت 400 متر مکعب، قدرت شارژ خودروهای ایمنی و آتش‌نشانی با یک هزار و 500 لیتر در دقیقه و کاهش بهبود زمان شارژ خودروها به هشت دقیقه را از دیگر امکانات این ایستگاه ذکر کرد و گفت: با استقرار خودروهای اطفائیه و پرسنل مربوطه این ایستگاه راه‌اندازی و عملیاتی شد.

انتهای پیام/غ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول