اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان:

24 هزار لرستانی به مرقد امام اعزام می‌شوند

خبرگزاری فارس: معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ابوالفضل(‌ع) لرستان گفت: در بیست و سومین سالگرد ارتحال امام راحل 24 هزار لرستانی به مرقد مطهر امام(ره) اعزام می‌شوند.

24 هزار لرستانی به مرقد امام اعزام می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد علی حسین پازدار صبح امروز در جمع خبرنگاران در خرم‌آباد اظهار داشت: اقتدار و عزت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مرهون زحمات امام(ره) است.

وی با بیان اینکه وظیفه تک تک اقشار مختلف مردم جامعه است که یاد و خاطره امام راحل را گرامی‌ داشته و در سالروز رحلت ایشان به نحوه شایسته‌ای شرکت کنند، گفت: به برکت آرمان‌های امام راحل و رهنمودهای پیامبرگونه مقام معظم رهبری انقلاب اسلامی امروز هم‌چون خورشید درخشان در دنیا می‌درخشد.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ابوالفضل(‌ع) لرستان در ادامه هدف از برگزاری مراسم سالگرد امام راحل را تجدید میثاق با بنیان‌گذار انقلاب اسلامی و تجدید بیعت با مقام معظم رهبری عنوان کرد و یادآور شد: به واسطه سالگرد امام راحل وفاداری ملت ایران نسبت به آرمان‌های امام و مقام معظم رهبری به نمایش گذاشته می‌شود.

پازدار یادآور شد: در سطح لرستان با هماهنگی تمام مسئولان به ویژه فرمانداران 24 هزار لرستانی در قالب 24 کاروان به مرقد مطهر حضرت امام راحل اعزام می‌شوند.

وی تصریح کرد: در این اعزام‌ها از اقشار مختلف مردم به خصوص جوانان، دانش‌آموزان، دانشجویان، بسیجیان و ... استفاده شده است.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ابوالفضل‌(ع) لرستان گفت: در سال گذشته 17 هزار لرستانی به مرقد امام راحل اعزام شده‌اند که سهمیه امسال این استان 24 هزار نفر در نظر گرفته شده است.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ابوالفضل(‌ع) لرستان با بیان اینکه ثبت‌نام از کاروان‌ها از 25 اردیبهشت شروع شده و تاکنون 17 هزار عاشق امام خمینی(ره) ثبت‌نام کرده‌اند، گفت: برای اعزام این تعداد لرستانی 10 کمیته تخصصی تشکیل شده است که از جمله این کمیته‌ها می‌توان به کمیته پشتیبانی و اعزام، کمیته ثبت‌نام و آمار، کمیته اطلاع‌رسانی، کمیته بهداشت و درمان، کمیته ترابری، و ... اشاره کرد.

پازدار در ادامه گفت: تمام برنامه‌ریزی‌ها برای اسکان کاروان‌های لرستانی به مرقد امام انجام گرفته و الان یک تیم پیشرو در تهران مستقر است.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: با سازمان تبلیغات اسلامی جهت اعزام روحانی، دانشگاه علوم پزشکی جهت اعزام پزشک، هلال‌احمر و سایر دستگاه‌های اجرایی هماهنگی‌هایی به عمل آمده است.

وی گفت: استان لرستان در سال گذشته از لحاظ کمی و کیفی جزو استان‌های برتر در بحث اعزام کاروان به مرقد امام راحل بوده است.

پازدار تجدید میثاق با بنیان‌گذار جمهوری اسلامی و تجدید بیعت با مقام معظم رهبری، نمایش وفاداری ملت ایران نسبت به آرمان‌های امام بزرگوار، آشنا کردن نسل جوان با آرمان‌ها و اندیشه‌های امام(ره)، معرفی شخصیت حضرت امام به ‌عنوان الگوی برتر به همه جهانیان و عطرآگین کردن فضای کشور با یاد و نام حضرت امام خمینی(ره) را از اهداف برگزاری مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) عنوان کرد.

انتهای پیام/غ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول