اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در فراق یار/

مسئولان ارگان‌های مختلف با آرمان‌های امام تجدید بیعت کردند

خبرگزاری فارس: در آستانه بیست و سومین سالگرد ارتحال امام راحل مسئولان سازمان‌ها و نهادهای مختلف با حضور در حرم مطهر امام خمینی (ره)، با آرمان‌های والای رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران تجدید میثاق کردند.

مسئولان ارگان‌های مختلف با آرمان‌های امام تجدید بیعت کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، مسئولان و فرماندهان حفاظت فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) در آستانه بیست و سومین سالگرد ارتحال ملکوتی امام راحل با حضور در حرم مطهر امام خمینی (ره) با آرمان‌های والای رهبر کبیر انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.

مسئولان و اعضای حفاظت فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) در این مراسم با حضور بر سر مزار همسر مکرمه امام راحل با قرائت فاتحه یاد و خاطره ایشان را نیز گرامی داشتند.

تجدید میثاق مسئولان سازمان اسناد و کتابخانه ملی با آرمان‌های امام (ره)

مسئولان، مدیران، معاونان و جمعی از کارکنان سازمان اسناد و کتابخانه ملی با حضور در حرم مطهر امام خمینی (ره‌) با آرمان‌های والای معمار کبیر انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.

این مسئولان در آستانه بیست و سومین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) با قرائت فاتحه و نثار تاج گل، یاد و خاطره بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران را گرامی داشتند.

‌ادای احترام مسئولان موسسه مالی و اعتباری مهر به حضرت امام (ره)

مسئولان، مدیران، معاونان و جمعی از کارکنان موسسه مالی و اعتباری مهر نیز با حضور در حرم مطهر امام خمینی (ره) با آرمان‌های والای حضرت امام راحل تجدید عهد کردند.

در این مراسم که در آستانه بیست و سومین سالگرد ارتحال امام (ره) صورت گرفت، مسئولان، مدیران، معاونان و جمعی از کارکنان موسسه مالی و اعتباری مهر پس از اهدای گل و قرائت فاتحه با آرمان‌های والای امام، شهدا و مقام معظم رهبری تجدید میثاق کردند.

انتهای پیام/و20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول