اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت سالگرد ارتحال حضرت امام راحل

20 برنامه فرهنگی و هنری در خوی اجرا می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس دفتر تبلیغات اسلامی خوی گفت: به مناسبت سالگرد ارتحال حضرت امام راحل 20 برنامه فرهنگی و هنری در خوی اجرا می‌شود.

20 برنامه فرهنگی و هنری در خوی اجرا می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از خوی، حجت‌الاسلام غلامرضا معصومی شامگاه چهارشنبه در جلسه هماهنگی برنامه‌های سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی(ره) این شهرستان اظهار داشت: یک‌هزار و 500 نفر از مردم این شهرستان برای شرکت در مراسم بیست و سومین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) به تهران اعزام می‌شوند.

وی افزود: قشرهای مختلف خوی با 60 دستگاه اتوبوس سیزدهم خرداد به تهران اعزام می‌شوند.

به گفته معصومی حضور بی‌نظیر ملت ایران در مرقد امام راحل بیانگر اوج عشق، علاقه و دلبستگی ملت ایران به آن حضرت است.

معصومی خاطرنشان کرد: برگزاری نمایشگاه مبارزات حضرت امام(ره)، نمایشگاه خوشنویسی با مضامین اشعار و فرمایشات آن حضرت و مسابقات فوتسال جام روح‌الله از مهم‌ترین این برنامه‌ها هستند.

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی خوی همچنین به مناسبت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) از برگزاری همایش منطقه‌ای افکار و اندیشه‌های امام راحل در این شهرستان خبر داد.

وی با بیان اینکه امام خمینی(ره) حرکت عظیم و هم‌بستگی اسلامی را در کشور و دنیا به وجود آورد، افزود: همه مسئولان باید تکریم شخصیتی امام(ره) و پاسداشت اندیشه‌های ایشان را به عنوان یک الگو، وظیفه خود بدانند.

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی خوی افزود: باید معرفی شخصیت و مقام متعالی امام و انعکاس اندیشه و افکار بی‌نظیر ایشان به نسل آینده در اولویت برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی قرار گیرد.

معصومی اعلام کرد: در این راستا مراسم گرامیداشت ارتحال امام خمینی(ره) باید هر سال باشکوه‌تر از سال قبل برگزار شود تا یاد و خاطره آن پیر سفر کرده برای همیشه در میان مردم ماندگار شود.

به گفته وی مبارزه با افزون‌طلبی‌های استکبار جهانی و حمایت از ملت‌های مظلوم ستمدیده از شاخص‌های مهم تداوم راه نورانی حضرت امام خمینی(ره) است.

معصومی ادامه داد: حضرت امام به انسان معاصر آموخت که چگونه در مقابل مستکبران و ظالمان مقابله و با سرمایه علم و عمل، اخلاق و عرفان و پیروی از ولایت فقیه نقشه‌های بدخواهان را نقش بر آب کند.

انتهای پیام/آ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول