اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به‌منظور کارآیی آموزش‌های مهارتی

نشست هم‌اندیشی آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای برگزار شد

خبرگزاری فارس: نشست هم‌اندیشی کانون و انجمن‌های صنفی آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای آزاد کرمانشاه برگزار شد.

نشست هم‌اندیشی آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کرمانشاه بهره گیری هر چه بیشتر از پتانسیل و توانمندی‌های بخش خصوصی، توسعه اخلاق حرفه‌ای در سطوح مدیریت آموزشگاه‌ها و تعامل بیش از پیش موسسات کارآموزی آزاد ازجمله مواردی بود که در این نشست مطرح شد.

رئیس اداره موسسات کارآموزی آزاد در این جلسه با تاکید بر این مطلب که آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای آزاد باید به سمتی پیش بروند که در چارچوب قوانین و مقررات خود را به اثبات برسانند، گفت: آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای آزاد باید با احترام به قوانین، رعایت قانون را سرلوحه قرار دهند و از  این طریق به سوی ایجاد فضای رقابتی سالم حرکت کنند.

رضا عمران پور تاکید کرد: آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای آزاد به‌عنوان بازوان پرتوان سازمان، در ارائه آموزش‌های مهارتی باید زیر چتر قانون حرکت کنند که در این صورت، از آموزشگاه‌های مجری قانون حمایت می‌شود.

عمران پور تصریح کرد: با توجه به اینکه بازار امروز نیازمند تفکر است و با نیازسنجی می‌توان استراتژیک بازار را شناخت و در این راستا رقبا را به‌عنوان دوست و شریک تلقی کرد تا در سایه بهره‌مندی از توانمندی‌های یکدیگر به بالاترین بهره‌وری و اثربخشی دست یابیم.

وی افزود: آموزشگاه‌های آزاد قابلیت‌ها و پتانسیل‌های قابل توجهی دارند که با هم‌دلی و تعامل بین اعضا و روسای انجمن‌ها و ایجاد هم‌گرایی می‌توانند منجر به ارتقا بهره‌وری و اثربخشی بیشتری شوند.

*کارگاه آموزش سفال‌گری در مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای کنگاور راه‌اندازی شد

مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان کنگاور برای اولین بار براساس نیازسنجی و با هدف ایجاد اشتغال اقدام به راه‌اندازی کارگاه آموزش سفال‌گری کرد.

فراگیران در این کارگاه آموزشی ضمن آشنایی با گل رس و نحوه شکل‌دهی به آن، ساخت آثار حجمی و اشکال مختلف و روش رنگ‌آمیزی سفال را نیز فرا می‌گیرند.

براساس این گزارش، این کارگاه آموزشی مورد استقبال خوب علاقه‌مندان و جوانان کنگاوری قرار گرفت.

کارآموزان در این دوره آموزشی با مواد سفال‌گری و ابزار این کار، اشکال مختلف کار روی چرخ آشنا می‌شوند و قواعد کار با چرخ و انواع تکنیک‌های مورد نیاز سفال‌گری را تجربه می‌کنند.

انتهای پیام/ر30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول