اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اردبیل:

نیمی از تعهد فنی و حرفه‌ای اردبیل را آموزشگاه‌های آزاد انجام داده‌اند

خبرگزاری فارس: مدیر‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای ‌اردبیل گفت: امسال حدود نیمی از تعهد آموزشی استان را آموزشگاه‌های آزاد انجام داده‌اند و بر این اساس حمایت از آنها ضروری می‌باشد.

نیمی از تعهد فنی و حرفه‌ای اردبیل را آموزشگاه‌های آزاد انجام داده‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، کلام‌الله صفری عصر امروز در بازدید از آموزشگاه آزاد فنی و حرفه‌ای یاشیل‌آلما که در زمینه صنایع غذایی و آشپزی فعالیت می‌کند، اظهار داشت: آموزشگاه‌های آزاد فنی و حرفه‌ای باید ظرفیت‌های خود را برای جذب حمایت‌های دولتی افزایش دهند.

وی بر تشکیل تعاونی توسط آموزشگاه‌های آزاد با هدف توسعه و گسترش آموزش‌های مهارتی تاکید کرد و بیان داشت: آنها با تشکیل تعاونی‌ها در گسترش و توسعه آموزش‌های مهارتی موفق‌تر خواهند بود.

صفری همچنین با تاکید بر رعایت عدالت در همه شئون یادآور شد: امیدواریم آموزش‌های بخش خصوصی با تشکیل تعاونی‌ها تقویت شوند.

این مسئول خواستار رسیدگی بیشتر به وضعیت مربیان حق‌التدریس شد و گفت: امیدواریم در جهت پرداخت حق و حقوق آنان از حق‌الزحمه‌ها گرفته تا بیمه و سایر موارد  تلاش‌ها لازم از سوی مسئولان آموزشگاه‌ها صورت گیرد.

مدیر‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اردبیل در ادامه سخنان خود آموزشگاه‌ها و مجموعه‌های غیردولتی فنی و حرفه ‌ای را یاریگر اصلی فنی و حرفه‌ای استان در ساماندهی به حوزه مهارت‌افزایی اعلام کرد و ابراز داشت: ما در این زمینه با توجه به نامگذاری سال به نام تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی سعی داریم یک ظرفیت و بستر شایسته‌ای را در اشتغالزایی کاربردی فراهم آوریم.

صفری تصریح کرد: در این مسیر ما تنها به تکیه بر توانمندی‌های دولتی نمی‌توانیم کاری از پیش ببریم چرا که ظرفیت به وجود آمده به همت بخش خصوصی یک ظرفیت بی‌نظیر و قابل اتکا در رسیدن به اهداف مشترک ما بین فنی و حرفه‌ای و آموزشگاه‌های غیر‌دولتی است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در پایان این جلسه مدیر‌کل و سایر مسئولان این اداره کل در جمع صمیمی مدیران و مؤسسان آموزشگاه‌ها ضمن شنیدن صحبت‌های آنان به بعضی از سؤالات مطرح شده پاسخ دادند.

انتهای پیام‌/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول