اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده منتخب مردم کرج در مجلس:

روند احداث طرح‌های ورزشی در البرز شتاب می‌گیرد

خبرگزاری فارس: نماینده منتخب مردم کرج در مجلس شورای اسلامی گفت: با تمهیدات اندیشیده شده روند احداث طرح‌های ورزشی در البرز شتاب می‌گیرد.

روند احداث طرح‌های ورزشی در البرز شتاب می‌گیرد

محمدجواد کولیوند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: با توجه به اهمیت زیرساخت‌های ورزشی در توسعه ورزش و استعدادیابی و با عنایت به اینکه استان البرز از استان‌های قهرمان‌پرور کشور محسوب می‌شود لذا برای شتاب بخشیدن به روند احداث طرح‌های ورزشی استان اقدامات اساسی و تأمین اعتبارات انجام شده است.

وی در ادامه سخنان خود از تامین اعتبار و تعیین تکلیف 22 طرح ورزشی شهرستان کرج خبر داد و تأکید کرد: در این راستا  طرح‌های مهم ورزشی شهرستان از جمله سالن کشتی تختی، استخر بانوان، سالن شمشیر بازی، سالن تیراندازی، چند سالن ورزشی چند منظوره در شهرهای تابعه کرج، سالن ورزش‌های رزمی و سالن شش هزار نفری کرج مورد بررسی قرار گرفت و درباره تسریع در احداث و تکمیل آنها تصمیمات لازم از سوی وزیر ورزش و جوانان گرفته شده است.

این مسئول تصریح کرد: علاوه بر این پروژه‌ها درباره مصوبات سفر ریاست جمهور هم بحث شد و وزیر ورزش درباره برخی از آنها نیز دستورات لازم را اتخاذ کرد.

کولیوند به طرح بزرگ ورزشگاه 50 هزار نفری کرج هم اشاره کرد و گفت: در این نشست مقرر شد فاز مطالعاتی این طرح بزرگ ملی درباره مکان‌یابی و نحوه اجرا نیز به زودی آغاز شود تا استان البرز با توجه به نزدیکی به پایتخت در آینده بتواند با شرایط بهتری پذیرای مسابقات و رویدادهای ملی و بین‌المللی باشد.

 نماینده منتخب مردم کرج در مجلس شورای اسلامی در پایان اذعان داشت: ورزش البرز یکی از بخش‌هایی است که باید بیش از پیش مورد توجه مسئولان استان و کشور قرار گیرد تا کمبودهای فراوانش در کوتاه‌ترین زمان ممکن به حداقل برسد.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول