اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مسابقات وزارت تعاون خبر داد

برگزاری 30 رشته ورزشی در مسابقات کارگری کشور

خبرگزاری فارس: رئیس اداره مسابقات ورزشی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از برگزاری بیش از 30 رشته ورزشی در مسابقات کارگری سراسر کشور خبر داد.

برگزاری 30 رشته ورزشی در مسابقات کارگری کشور

سیدبهنام حسینی امروز در حاشیه رقابت‏های شنای کارگری کشور که با حضور معاون مدیرکل امور ورزش‏های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سایر مسئولان در سالن شهید "معتمدی" برگزار شد، در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: از بین این 30 رشته ورزشی، 12 رشته مربوط به بانوان کارگر و 18 رشته باقی مانده مربوط به مردان کارگر سراسر کشور است.

وی ادامه داد: این مسابقات در قالب قهرمانی کارگری کل کشور با حضور منتخب استان‏ها در رشته‏های مختلف و برای رقابت‏های ملی برگزار می‏شود.

حسینی اضافه کرد: این مسابقات طبق بخشنامه‏های ارسالی با حضور نمایندگان فدراسیون و رئیسان هیئت‏های ورزشی برگزار می‏شود.

* هماهنگی‏ بین وزارت تعاون و فدراسیون‏های ورزشی

به گفته رئیس اداره مسابقات ورزشی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، قبل از اجرای مسابقات هماهنگی‏های لازم بین وزارتخانه و فدراسیون‏های ورزشی صورت می‏گیرد.

وی افزود: در برگزاری مسابقات کارگری، طبق مکاتبات و هماهنگی‏های انجام شده با فدراسیون، جدیدترین قوانین مصوب و مطالب فنی مربوط به ورزشکاران و داوران به رئیس فدراسیون ورزش کارگری کل کشور منتقل می‏شود.

حسینی با اشاره‏ای آماری، به تعداد تیم‏های شرکت‏کننده در رقابت‏های شنای کارگری کشور اشاره و خاطرنشان کرد: کسانی که در مسابقات ورزشی کارگری کل کشور شرکت می‏کنند، باید منتخب استان‏ها باشند.

وی تصریح کرد: هر چند امکان اعلام 30 استان برای حضور در مسابقات بود اما بنا به دلایلی، شرکت 26 استان را در این رقابت‏ها شاهد هستیم.

رئیس اداره مسابقات ورزشی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ادامه داد: 26 استان در این دوره از مسابقات شنای کارگری قهرمان کشور شرکت کرده‏اند ولی ممکن است در برخی از استان‏ها تعداد شرکت‏کنندگان کامل نباشد.

* کارگر بودن، شرط نخست شرکت در مسابقات کارگری

رئیس اداره مسابقات ورزشی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: طبق بخشنامه‏های موجود، نخستین شاخص برای شرکت در مسابقات ورزشی قهرمان کشوری کارگران ایران، کارگر بودن اعضای تیم است.

حسینی در ادامه گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: بر اساس تقویم ورزشی یک ماه پیش از مسابقات، شرایط شرکت با ارسال بخشنامه‏هایی برای افراد ذکر شده است.

حسینی ادامه داد: منتخب استان‏ها در مسابقات کشوری کارگری شرکت می‏کنند، از این رو تیم‏های استانی نامه‏ای از اداره کار استان مربوطه به همراه دفترچه بیمه تأمین اجتماعی و کارت ملی همراه دارند تا مسئولان ذی‏ربط آن را مورد بررسی قرار دهند.

* وضع شرکت‏کنندگان با سامانه‏های رایانه‏ای بررسی می‏شود

رئیس اداره مسابقات ورزشی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اضافه کرد: شب قبل از مسابقه نیز نماینده اعزامی ما همه نفرات شرکت‏کننده را از طریق دفترچه بیمه و توسط سامانه‏های رایانه‏ای بررسی می‏کند.

وی ادامه داد: بدین ترتیب، اگر فردی ساکن در استانی در تیم استان دیگر بازی کند، به دلیل ممهور شدن دفترچه وی به مهر بیمه استان قبلی به طور خودکار از ادامه رقابت‏ها باز می‏ماند.

حسینی اضافه کرد: بعد از تأیید نهایی برای شرکت‏کنندگان کارت مسابقات صادر می‏شود و داوران موظف به پذیرش این کارت‏های معتبر هستند.

رئیس اداره مسابقات ورزشی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد: ملاک در این مسابقات حضور اعضای شرکت‏کننده در مسابقات از استان مربوطه و احراز کارگر بودن است.

انتهای پیام/ع10/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول