اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هم‌زمان با روز آزادسازی خرمشهر

2 طرح عمرانی ورزشی در ملارد به بهره‌برداری می‌رسد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ملارد از افتتاح دو طرح مهم عمرانی ورزشی در این شهرستان هم‌زمان با سالروز آزادسازی خرمشهر خبر داد.

2 طرح عمرانی ورزشی در ملارد به بهره‌برداری می‌رسد

عزت‌الله ابراهیمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ملارد گفت: با توجه به تلاش‌هایی که از سوی شهرستان و اداره‌کل ورزش استان تهران صورت گرفت، توانسته‌ایم دو پروژه عمرانی را آماده بهره‌برداری کنیم و این طرح‌های ورزشی هم‌زمان با سالروز آزادسازی خرمشهر در سوم خردادماه افتتاح خواهد شد.

وی سالن ورزشی چندمنظوره خوشنام و افتتاح استخر سرپوشیده ملارد را دو پروژه آماده افتتاح ذکر کرد و گفت: امیدواریم با بهره‌برداری از این دو سالن ورزشی بتوانیم خدمات بهتری به شهروندان ساکن در شهر ملارد ارائه کنیم.

رئیس اداره ورزش و جوانان ملارد با بیان اینکه این شهرستان نیاز مبرمی به توسعه زیرساخت‌های ورزشی دارد، گفت: اقدامات خوبی از سوی مسئولان استان و شهرستان برای کاهش کمبودها و افزایش سرانه‌های ورزشی در حال انجام است و اعتبارات خوبی هم برای احداث فضاهای ورزشی جدید جذب شده است.

ابراهیمی در پایان به مهم‌ترین رویدادهای ورزشی شهرستان ملارد در طی دو ماه اخیر نیز اشاره کرد و گفت: در ابتدای سال جاری نشست هیئت‌های ورزشی برگزار شد و برنامه‌ریزی برای سال 91 انجام پذیرفت، هم‌چنین در این دو ماه ما میزبانی مسابقات کیک‌بوکسینگ بانوان استان تهران را در سالن حجاب مارلیک برعهده داشتیم و در ادامه طی روزهای 24 تا 28 اردبیهشت‌ماه میزبانی مسابقات قهرمانی کشور را در رشته پاورلیفتینگ عهده‌دار خواهیم بود.

انتهای پیام/آ30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول