اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست جدید اداره ورزش و جوانان ساری:

روسای هیئت‌های ورزشی کم‌کار برکنار می‌شوند

خبرگزاری فارس: سرپرست جدید اداره ورزش و جوانان ساری از برکناری روسای هیئت‌های کم‌کار ساری خبر داد.

روسای هیئت‌های ورزشی کم‌کار برکنار می‌شوند

صالح کاردگر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری بیان داشت: ورزش مرکز استان در حال حاضر وضعیت مطلوب و خوبی ندارد و باید با کمک و همت مسئولان، پیشکسوتان، قهرمانان و ورزشکاران، تمام هیئت‌های ورزشی متحول و تقویت شوند.

وی در ادامه از تغییر ساختمان اداره ورزش و جوانان شهرستان ساری خبر داد و افزود: ساختمان فعلی اداره ورزش و جوانان مرکز استان برای رفت وآمد ورزشکاران مکان مناسبی نیست.

سرپرست اداره ورزش و جوانان ساری گفت: برای برطرف شدن مشکلات ورزشکاران و ارباب رجوع به زودی ساختمان جدید اداره ورزش و جوانان ساری در مرکز شهر اجاره می‌شود.

کاردگر در ادامه از برکناری روسای هیئت‌های کم‌کار ساری خبر داد و تصریح کرد: مسئولان هیئت‌های کم‌کاری که نتایج دلخواه را برای ورزش مرکز استان در مسابقات مختلف کسب نکنند از سمت خود برکنار می‌شوند.

وی از بررسی اوضاع زندگی قهرمانان و پیشکسوتان خبر داد و اظهار داشت: برای همکاری بیشتر و جذب سرمایه‌گذار وضعیت باشگاه‌های دولتی و خصوصی نیز بررسی می‌شود.

سرپرست جدید اداره ورزش و جوانان ساری با انتقاد از کسب نتایج ضعیف ورزشکاران ساروی در مسابقات مختلف کشوری و استانی گفت: کارشناسان ورزشی مرکز ورزش استان را به چشم دیگری می‌نگرند و باید طوری حرکت و برنامه‌ریزی کنیم که ورزشکاران مرکز استان یک سروگردن بالاتر از دیگر ورزشکاران باشند.

کاردگر افزود: باید هر چه سریع‌تر جلسه‌ای با حضور روسای هیئت‌ها، مربیان، پیشکسوتان و ورزشکاران .... برگزار شود تا مشکلات ورزش ساری برطرف شود.

این مسئول ورزشی در ادامه متذکر شد: باشگاه‌ها و ورزشکاران بسیار خوبی در مرکز استان حضور دارند که در صورت حمایت مالی و معنوی می‌توانیم به نتایج بسیار خوبی در رقابت‌های قهرمانی کشور و استانی دست یابیم.

وی گفت: باید پای سرمایه‌گذاران، اسپانسران و حامیان مالی را به ورزش مرکز استان باز کرد تا با کمک و حمایت مالی آنها بتوانیم مشکلات مالی هیئت ورزشی ساری را رفع کنیم.

سرپرست اداره ورزش و جوانان ساری در پایان خاطرنشان کرد: تمام توان و تجربه مدیریتی 27 ساله‌ام را برای رشد و توسعه ورزش ساری در اختیار شهروندان و ورزشکاران ساروی خواهم گذاشت تا شاهد دوباره رشد و شکوفاهی ورزش مرکز استان باشیم.

به گزارش فارس، صالح کاردگر سابقه مدیریتی در ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌های بهشهر، جویبار، نکا، فریدونکنار، محمودآباد، رستمکلا، معاون ورزش همگانی استان، مسئول ورزش مناطق چهارگانه، مسئول پایگاه قهرمانی، گروه تحقیقات و پژوهشی اداره کل ورزش و جوانان استان و دبیر هیئت فوتبال استان را در کارنامه درخشان مدیریتی ورزشی خود دارد.

انتهای پیام/ش20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول