اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان‌ جنوبی خبر داد

خراسان‌ جنوبی میزبان المپیاد ورزشی دانش‌آموزان پسر شد

خبرگزاری فارس: استاندار خراسان‌جنوبی گفت: بیست و پنجمین دوره المپیاد ورزشی دانش‌آموزان پسر مقطع راهنمایی از چهارم تا دوازدهم تیرماه در خراسان‌جنوبی برگزار می‌شود.

خراسان‌ جنوبی میزبان المپیاد ورزشی دانش‌آموزان پسر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، قهرمان رشید امشب در جلسه شورای آموزش و پرورش خراسان‌ جنوبی اظهار داشت: برگزاری مطلوب المپیاد ورزشی نیازمند همکاری تمام دستگاه‌های اجرایی است.

وی با بیان اینکه معلمان هدایت‌گر جامعه هستند، افزود: معلمان باید با الگوسازی مناسب بتوانند برای دانش‌آموزان به صورت اسوه و الگو باشند.

استاندار خراسان‌ جنوبی با اشاره به اینکه یکی از مشکلات مهم نظام اداری عدم توجه به ارزیابی‌ها است، ادامه داد: باید در موضوع ارزیابی‌ها و تشویق‌ها توجه ویژه‌ای از سوی مسئولان صورت گیرد.

رشید به برگزاری ستاد بزرگداشت مقام معلم اشاره و تصریح کرد: برگزاری نکوداشت مقام معلم در سال جاری با کمک سایر دستگاه‌های اجرایی به نحو احسن برگزار شد که این امر ماندگاری بیشتری در آینده دارد.

*حضور 2400 نفر در المپیاد ورزشی دانش‌آموزان

معاون تربیت‌بدنی اداره کل آموزش و پرورش خراسان‌جنوبی نیز در این جلسه با اشاره به حضور 2 هزار و 435 دانش‌آموز در بیست و پنجمین دوره المپیاد ورزشی دانش‌آموزان کشور گفت: در این مسابقات 150 داور و 100 نفر از عوامل اجرایی برای باشکوه‌تر برگزار شدن این المپیاد حضور دارند.

محمدرضا رخشانی رشته‌های هندبال، فوتسال، بسکتبال، تنیس روی میز، فوتبال و والیبال را از جمله رشته‌های این المپیاد ورزشی عنوان کرد.

وی خواستار عزم جدی و کمک دستگاه‌های اجرایی برای هر چه باشکوه‌تر برگزار شدن این المپیاد ورزشی شد.

*حضور 30 درصد دانش‌آموزان در پایگاه‌های اوقات فراغت

معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش خراسان‌جنوبی نیز گفت: در سال گذشته 30 درصد دانش‌آموزان در پایگاه‌های اوقات فراغت استان شرکت داشته‌اند.

سید علیرضا موسوی‌نژاد ادامه داد: در سال گذشته 2 هزار دانش‌آموز در سطح استان به اردوی زیارتی مشهد مقدس اعزام شدند.

انتهای پیام/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول