اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری:

اعتبارات استانی پاسخگوی نیازهای ورزشی جوانان نیست

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری گفت: اعتبارات ورزشی تخصیص داده شده به این استان بسیار کم است، این مسئله موجب شده است تا هیئت‌های ورزشی با کمترین امکانات با این مشکلات دست و پنجه نرم کنند.

اعتبارات استانی پاسخگوی نیازهای ورزشی جوانان نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، محمود شمسی‌پور عصر امروز در نشست مجمع انتخابات رئیس هیئت تیراندازی با کمان استان چهارمحال و بختیاری، اظهار داشت: جوانان این استان استعدادهای ورزشی بی‌شماری دارند که در صورت برنامه‌ریزی و تخصیص اعتبارات مکفی می‌توانند در سطح کشور حرف‌های بسیاری برای گفتن داشته باشند.

وی حضور دو نفر از ورزشکاران تیراندازی با کمان این استان در ترکیب تیم ملی را گواهی روشن بر وجود این استعدادها و توانمندی‌ها دانست و گفت: در حال حاضر برخی مشکلات در این رشته ورزشی وجود دارد که انتظار می‎رود با رفع این مشکلات افق روشنی را فراروی جوانان علاقمند به این رشته ورزشی ترسیم کنیم.

شمسی‌پور با اشاره به برخی از این مشکلات، گفت: در استان چهارمحال و بختیاری استقبال مسئولان برای پذیرش مسئولیت هیئت‌های ورزشی بسیار کم است، این در حالیست که ما باید از تمام امکانات این استان بهره‌برداری کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری کمبود اعتبارات ورزشی را از دیگر این مشکلات برشمرد و گفت: اعتبارات ورزشی تخصیص داده شده به این استان بسیار کم است، این مسئله موجب شده است تا هیئت‌های ورزشی با کمترین امکانات با این مشکلات دست و پنجه نرم کنند.

وی ابراز امیدواری کرد با درایت رئیس جدید هیئت تیراندازی با کمان در این استان شاهد ارتقای سطح این رشته ورزشی باشیم و این هیئت در تمامی شهرستان‌های این استان فعال شود.

شمسی‌پور از زحمات هشت ساله جمشید خبازی تقدیر و تشکر کرد و گفت: هیئت تیراندازی با کمان استان مدیون تلاش‌های بی‌وقفه خبازی رئیس سابق هیئت تیراندازی با کمان است که امید است ایشان در آینده نیز در خدمات این هیئت باشند.

مجمع انتخابات رئیس هیئت تیراندازی با کمان استان چهارمحال و بختیاری امروز با حضور رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان، مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری و جمعی از مسئولان برگزار و در پایان این نشست احمد رئیسی به عنوان رئیس هیئت تیراندازی با کمان چهارمحال و بختیاری معرفی شد.

انتهای پیام/ش20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول