اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی قیروکارزین خبر داد

برگزاری مراسم معنوی اعتکاف در 11 مسجد قیروکارزین

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قیروکارزین از برگزاری مراسم معنوی اعتکاف در 11 مسجد این شهرستان خبر داد.

برگزاری مراسم معنوی اعتکاف در 11 مسجد قیروکارزین

به گزارش خبرگزاری فارس از قیروکارزین، حجت‌الاسلام عنایت‌الله اکبری عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در سال گذشته یک‌هزار و 600 نفر در قیروکارزین معتکف شدند که تعداد بسیاری از شرکت‌کنندگان را جوانان تشکیل می‌دادند.

وی با اشاره به ثبت نام از علاقمندان به شرکت در مراسم معنوی اعتکاف در 11 مسجد شهرستان قیروکارزین اضافه کرد: این مراسم در مسجد جامع امام حسین(ع)، مسجد ابوالفضل(ع) و مسجد امام صادق(ع) شهر قیر، مسجد شهید مطهری و امام خمینی(ره) شهر کارزین، مسجد جامع و مسجد امام خمینی(ره) مبارک‌آباد، مسجد صاحب‌الزمان(عج) علی‌آباد، مسجد امام خمینی(ره) هنگام، مسجد صاحب‌الزمان(عج) امام شهر و مسجد امام خمینی(ره) باغ نو برگزار می‌شود.

اکبری ماه رجب را یکی از ماه‌های پر فضیلت برای انجام عبادات دانست و خاطرنشان کرد: باید از  عظمت و فضائل بی‌شمار ماه‌های رجب و شعبان برای آمادگی و پیمودن مسیر کمال خود تا رسیدن به ماه پر خیر و برکت رمضان استفاده کنیم. 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قیروکارزین با بیان اهمیت و اثرگذاری اعتکاف بر ذهن و روح مردم به ویژه جوانان ابراز داشت: سخنرانی، مداحی، ختم قرآن، جلسات پرسش و پاسخ و اعطای بسته‌های فرهنگی از برنامه‌های اعتکاف در سال جاری است که باید از آن در راستای هدایت نسل جوان به سوی معنویت و عبادات استفاده کرد.

اکبری در پایان اعتکاف را برنامه‌ای غنی برای مقابله با تهدیدها و جنگ نرم دشمن در عرصه فرهنگی دانست و تصریح کرد: اعتکاف بریدن از مادیات و توجه اساسی به خداوند است تا با توبه و استغفار و بندگی کامل از لطف الهی و سعادت اخروی بهره‌مند شویم.

انتهای پیام/ی30/ض1002

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول