اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار تویسرکان:

مدیران با نگاه تحلیل‌گر ضریب محرومیت را کاهش دهند

خبرگزاری فارس: فرماندار تویسرکان گفت: مدیران دستگاه‌ها با نگاه کارشناسانه و تحلیل‌گرانه به نیازهای زیربنایی، نرخ ضریب محرومیت شهرستان را کاهش دهند.

مدیران با نگاه تحلیل‌گر ضریب محرومیت را کاهش دهند

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، حسن رضانیا بعد از ظهر امروز در جلسه کمیته‌ریزی شهرستان تویسرکان، با اشاره به اینکه سال گذشته 200 طرح عمرانی در تویسرکان عملیاتی شده است، اظهار داشت: بیشترین حجم طرح‌های اجرایی به دستگاه‌های جهاد کشاورزی، بنیاد مسکن و نوسازی مدارس اختصاص دارد.

وی با تأکید بر اینکه شهرستان ما دچار محرومیت‌های خاص و ویژه است، تصریح کرد: همه باید در راستای محرومیت‌زدایی و خدمتگزاری به مردم در سال جاری گام‌های محکم‌تر و راسخ‌تری برداریم.

فرماندار تویسرکان با تأکید بر اینکه عوامل اجرایی برای جذب بودجه، برنامه‌های کاربردی و اثرگذار در تغییر جایگاه شهرستان ارائه دهند، گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی با نگاه کارشناسانه و تحلیل‌گرانه نیازها و مطالبات بنیادی در همه بخش‌ها ضریب محرومیت را در شهرستان تویسرکان کاهش دهند.

وی با بیان اینکه توانمندی‌ها در حوزه‌های مختلف شهرستان بسیار بالا است، افزود: واکاوی ظرفیت‌های مغفول امری ضروری برای توسعه شهرستان است که باید با جدیت تمام پیگیری شود.

رضانیا در پایان با اشاره به اینکه جذب اعتبار از سوی دستگاه‌های اجرایی نیازمند تلاشی مضاعف است، اظهار داشت: به پنج دستگاه اجرایی که بیشترین بودجه را جذب کند سفر معنوی حج عمره اعطا خواهد شد.

انتهای پیام/ی30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول