اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر کرمان:

وجود محرومیت در شأن شهروندان کرمانی نیست

خبرگزاری فارس: عضو شورای شهر کرمان گفت: شهر کرمان در مقایسه با سایر مراکز استان‌ها در کشور با محرومیت‌های عمیقی روبه‌رو است که وجود این محرومیت‌ها در شأن شهروندان کرمانی نیست.

وجود محرومیت در شأن شهروندان کرمانی نیست

سید مظفر داوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: شهر کرمان در مقایسه با سایر شهرها و مراکز استان‌های کشور در زمینه‌های مختلفی با محرومیت‌هایی مواجه است که وجود این محرومیت‌ها در شأن شهروندان نیست، اگر چه تلاش‌هایی در سال‌های اخیر صورت گرفته اما عمق کمبودها بسیار فراوان است.

وی افزود: جای تأمل دارد که بسیاری از استان‌ها حتی مراکزی که دیرتر از شهر کرمان به مرکز استان تبدیل شده‌‌اند از تغییرات قابل توجهی برخوردار شده‌اند، اما شهروندان کرمان همچنان در حسرت طرح‌های قابل توجه و مؤثر در شهر زمان را پشت سر می‌گذارند.

نایب رئیس کمیسیون فنی و مهندسی شورای اسلامی شهر کرمان افزود: یکی از محرومیت‌های جدی شهر کرمان اجرایی شدن طرح‌های عمرانی قابل قبول است، اگر چه تلاش‌هایی در سال‌های اخیر صورت گرفته اما عمق کمبودها آن قدر زیاد است که نمی‌تواند پاسخگوی نیازهای شهروندان باشد.

وی بیان داشت: عدم وجود مدیریت یک‌پارچه واحد شهری و وجود سطوح مختلف سیاست‌گذاری‌های درون سازمان‌ها و دستگاه‌های دولتی و همچنین ناهماهنگی در تزریق بودجه‌های عمرانی دولتی از عمده مشکلات پیشروی طرح جامع است.

این عضو شورای شهر کرمان ابراز داشت: پیگیری در مورد راهکارهای اجرایی عملیاتی شدن طرح‌های جامع و تفصیلی و مشخص شدن موانع و مشکلات پیش رو از اهمیت بالایی برخوردار است که باید در دستور کار قرار گیرد.

داوری خاطر نشان کرد: اهتمام کمیسیون فنی و مهندسی شورای اسلامی شهر کرمان نظارت و پیگیری پروژه‌های عمرانی مصوب در بودجه سال جاری شهرداری است که مجدانه اعضای کمیسیون پیگیر پروژه‌ها از نظر میزان پیشرفت یا عدم پیشرفت هستند تا ضرر و زیانی از بابت پروژه‌ها به مالکان وارد نشود.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول