اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با هزینه 200 میلیون ریال

تمثال 24 شهید شهرستان انار پرده‌برداری شد

خبرگزاری فارس: با هزینه 200 میلیون ریال تمثال 24 شهید روستای لطف‌آباد انار پرده‌برداری شد.

تمثال 24 شهید شهرستان انار پرده‌برداری شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان انار، ظهر امروز طی آیینی از تمثال 24 شهید روستای لطف‌آباد شهرستان انار پرده‌برداری شد.

احمد رسولیان مسئول بنیاد شهید شهرستان رفسنجان در این آیین اظهار داشت: نخستین روستایی که در مناطق رفسنجان و انار تصاویر کاشی‌کاری شده شهدا در خیابان‌ها نصب می‌شود، روستای لطف‌‌آباد است. 

وی افزود: هزینه‌‌ نصب تمثال شهدا ‌بالغ بر 200 میلیون ریال است که 16 میلیون ریال از سوی خانواده‌های شهدا و مابقی از سوی بنیاد شهید تأمین شده است.

رسولیان عنوان کرد: یکی از آثار شهدا عکس این مردان بزرگ است و تمثال شهدا باید در جایی نصب شود که در معرض دید عموم شهروندان باشد.

حجت‌الاسلام حسین ابراهیمی امام جمعه انار در این آیین به نقش و جایگاه شهدا پرداخت و گفت: عظمت اسلام و مملکت اسلامی از خون شهداست و اگر شهدا نبودند، اسمی از اسلام نبود.

وی افزود: شهدای ما مقام و مرتبه‌ای کمتر از شهدای کربلا ندارند، زیرا شهدای کربلا امام خود را می‌دیدند و به شهادت می‌رسیدند، اما اکثر شهدای ما امام خود را ندیدند و فقط به پیام وی لبیک گفتند و به جبهه‌ها رفتند.

انتهای پیام/آ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول