اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول سیاسی تیپ قائم آل محمد(عج):

مردم ما گوهرشناس هستند و قدر نظام را می‌دانند

خبرگزاری فارس: مسئول سیاسی تیپ قائم آل محمد(عج) استان سمنان با بیان اینکه جوانان همیشه و در همه حال در صحنه حضور دارند، اظهار داشت: مردم ما گوهرشناس هستند و قدر نظام را می‌دانند.

مردم ما گوهرشناس هستند و قدر نظام را می‌دانند

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، حسن حمزه ظهر امروز در نشست سیاسی شماری از جوانان سمنانی با اشاره به روزهای آزادسازی خونین‏شهر اظهار داشت: فتح خرمشهر نشانه قدرت پوشالی دشمنان اسلام و نظام بود.

وی افزود: پایداری و استقامت در دین بر دو دلیل استوار است، یکی اینکه جوانان وارد میدان شدند و اکنون نیز جوانان در صحنه حضور دارند و دلیل دیگر این بود که مردم ما گوهرشناس هستند و قدر نظام را می‌دانند.

مسئول سیاسی تیپ قائم آل محمد(عج) استان سمنان خاطرنشان کرد: مردم به خاطر پیمانی که با شهدا بسته‌اند تا آخر ایستادگی می‌کنند و مسائل و مشکلات مختلف سبب نمی‌شود که آنها دست از دین بکشند.

حمزه ضمن بیان جمله امام که فرمودند «خرمشهر را خدا‌ آزاد کرد»، افزود: کارهای بزرگ را معمولاً عده‏ای به نام خود تمام می‏کنند و امام با گفتن این جمله، انجام این کار بزرگ را نشانه نصرت الهی دانستند.

وی گفت: بزرگی و عظمت این عملیات ‌نشان داد که کارهای به تصور نشدنی، شدنی است.

امروز در گرامیداشت روزهای آزادسازی خرمشهر، چندین برنامه فرهنگی و ورزشی در استان سمنان برگزار شد.

جوانان شهر بیارجمند هم‏زمان با روزهای آزادسازی خرمشهر، مراسم رژه موتوری برگزار کردند.

مراسم رژه موتوری بسیجیان بیارجمند به همت حوزه مالک‏اشتر و با حضور جمع کثیری از بسیجیان از پایگاه سیدالشهدا(ع) آغاز شد و پس از طی مسیر در شهرک‏های بیارجمند، این مراسم در گلزار شهدا خاتمه یافت.

جوانان بیارجمندی در این مراسم تأکید کردند: امنیت و آرامش امروز کشور نتیجه رشادت‏ها و جان‏فشانی‏های رزمندگان و شهدای دفاع مقدس است که همه باید از آن پاسداری و محافظت کنیم.

انتهای پیام/ع20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول