اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار مرکزی:

مردم با حضور در انتخابات مهر تایید دیگری بر نظام اسلامی زدند

خبرگزاری فارس: استاندار مرکزی گفت: مردم با حضور در انتخابات مهر تایید دیگری بر نظام اسلامی زدند و با لبیک به رهبر انقلاب اسلامی پشتیبانی خود را از ولایت فقیه به منصه ظهور گذاشتند.

مردم با حضور در انتخابات مهر تایید دیگری بر نظام اسلامی زدند

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک علی‌اکبر شعبانی‌فرد ظهر امروز با حضور در ستاد انتخابات مرحله دوم نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در تفرش در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه اهمیت مرحله دوم نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی به اندازه مرحله اول انتخابات است و بنا به فرمایشات رهبر معظم انقلاب آن را باید جدی گرفت اظهار داشت: حضور مردم در مرحله دوم انتخابات مجلس نهم نشانگر بصیرت، غیرت دینی و دشمن‌شناسی آنان و پاسخ دندان‌شکن به معاندین نظام و درس بزرگ به استکبار جهانی است.

وی با بیان اینکه این مرحله از انتخابات از حساسیت ویژه‌ای برخوردار است تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران توانسته تمام معادلات دشمنان را در جهان بر هم بزند و به الگویی برای کشورهایی که به دنبال استقلال و آزادی هستند و نمی‌خواهند ارباب داشته باشند تبدیل شده که یکی از نشانه‌های آن حرکت بیداری اسلامی در کشورهای مسلمان است.

استاندار مرکزی با اشاره به اینکه حضور در انتخابات سبب افزایش اقتدار نظام جمهوری اسلامی در جهان است افزود: حضور حداکثری ملت بزرگ ایران در مرحله اول انتخابات مجلس نهم با پشتیبانی و رأی آگاهانه توانست ضربه‌ای مهلک بر استکبار وارد کند و توطئه استکبار در حوزه سیاست‌های خارجی و تحریم علیه ایران اسلامی را به هم زده و دچار تزلزل کند.

شعبانی‌فرد به اهمیت این حضور در دور اول اشاره کرد و خاطر نشان ساخت: عقب نشینی و تغییر رفتار در نشست 1+5 نتیجه حضور حداکثری مردم در انتخابات بود که به دشمنان کشور هشدار دادند که ما از تحریم و تهدید نمی‌ترسیم و هرگز به زانو در نخواهیم آمد.

وی گزارش‌های رسیده از حوزه انتخابیه تفرش، آشتیان و فراهان را حاکی از سلامت و دقت آن عنوان کرد و بیان داشت: گزارش‌ها نشان از حضور حداکثری و پرشور مردم دارد. 

استاندار مرکزی گفت: مسئولان نظام نیز باید برای جبران بخشی از این فداکاری‌ها و حمایت و پشتیبانی با همت مضاعف و خدمت صادقانه خود پاسخگو باشند.

وی به مردم توصیه کرد: مردم افراد اصلح را انتخاب کنند تا مجلس شورای اسلامی با قدرت و تفکر بتواند قوانین مناسبی را برای پیشرفت، توسعه و آبادانی کشور برنامه‌ریزی کند. 

حوزه انتخابیه تفرش، آشتیان و فراهان دارای یک نماینده در مجلس شورای اسلامی است که از بین دو نامزد راه یافته به مرحله دوم یکی از آنان با اکثریت آراء انتخاب می‌شود.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول