اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله علوی‌گرگانی:

ایران بهترین نظام اسلامی دنیا را شکل داده‌ است

خبرگزاری فارس: استاد حوزه علمیه قم با اشاره به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گفت: نظام ما یکی از بهترین نظام‌های دنیا است و توانسته مسائل اسلامی را در آن پیاده کند.

ایران بهترین نظام اسلامی دنیا را شکل داده‌ است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم آیت‌الله سید محمدعلی علوی‌گرگانی ظهر امروز در دیدار با جمعی از ماموران نیروی انتظامی سراسر کشور با اشاره به اهمیت رعایت قوانین اظهار داشت: قانون در جامعه از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و باید همه ما موظف به اجرای آن باشیم.

وی تصریح کرد: اجرای قوانین موجب می‌شود تا هرج و مرج در جامعه رخ نداده و از سوی دیگر شاهد رشد و بالندگی در کشور باشیم.

استاد حوزه علمیه قم تاکید کرد: باید رفتار مسلمانان به گونه‌ای باشد که به کارها و قوانین احترام گذاشته و عمل‌کننده دستورات اسلامی باشند.

آیت‌الله علوی‌گرگانی ابراز داشت: اگر به قانون عمل کرده و عمل کننده دستورات اسلامی باشیم می‌توانیم فردی تاثیرگذار و همچنین قابل قبول برای جامعه اسلامی و نظام اسلامی ایران باشیم.

وی تاکید کرد: خداوند به انسان عقل و کمال داده است و نباید بشر به غیر از خدا را انتخاب کرده و راهی به دور از راه خداوند را بپیماید.

این مرجع تقلید با اشاره به اهمیت توجه به دستورات خداوند بیان داشت: سعی کنیم در هر پست و مقام و لباسی که هستیم به یاد خدا باشیم و دستورات خداوند را در رأس کارهای خود قرار دهیم.

آیت‌الله علوی‌گرگانی گفت: هیچ انسانی معصوم نیست که گناه نکند، اما باید سعی کنیم تا آنجا که می‌شود از معصیت به دور بوده و به فکر آخرت خود باشیم و به واجبات توجه کنیم.

وی تاکید کرد: باید برنامه‌ای برای خود طراحی کنیم که حتی اطراف حرام و گناه هم نرویم و اگر این کار را توانستیم انجام بدهیم جزو بنده‌های خوب خداوند خواهیم بود.

استاد حوزه علمیه قم در ادامه با اشاره به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گفت: نظام ما یکی از بهترین نظام‌های دنیا است و توانسته مسائل اسلامی را در آن پیاده کند.

وی تاکید کرد: در این نظام اسلامی رهبر معظم انقلاب در رأس آن قرار دارد و سایه ولایت بر سر مردم است که باید قدردان خداوند باشیم.

آیت‌الله علوی‌گرگانی بیان داشت: این نظام نشأت گرفته از تلاش‌های امام خمینی به عنوان بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران است که توانست با قدرت در برابر رژیم ستم‌شاهی ایستادگی کند.

وی افزود: همچنین مردم نیز با امام همراهی کردند و شهدای بسیاری را تقدیم نظام اسلامی ایران کردند که باید قدردان این شهدا و نظام باشیم.

انتهای پیام/و10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول