اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم نقده و اشنویه در مجلس:

مجلس قوای مستقل در راهبرد قوانین است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم نقده و اشنویه در مجلس نهم شورای اسلامی گفت: برای حفظ استقلال، مجلس باید به عنوان قوای مستقل در تعیین راهبرد و قوانین کشور شناخته شود.

مجلس قوای مستقل در راهبرد قوانین است

عبدالکریم حسین‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: در سنوات مختلف در مجلس دوره‌های مختلفی را تجربه کرده‌ایم و دیده‌ایم که مهم‌ترین فاکتور برای داشتن مجلس پویا، حفظ استقلال مجلس است.

وی با تاکید بر حفظ این استقلال، تصریح کرد: استقلال مجلس به معنای این است که مجلس به عنوان قوای مستقل در تعیین راهبرد و قوانین کشور شناخته شود.

نماینده مردم نقده با اشاره به ویژگی‌های یک مجلس پویا و موفق، افزود: یک مجلس پویا باید بتواند به جامعه از نظر قانون‌گذاری کمک کند.

حسین‌زاده با اشاره به نخبه‌گرا بودن مجلس نهم، خاطرنشان کرد: سطح علمی مجلس از نظر کیفیت بالا بوده و بدون شک نگرش‌های نمایندگان این دوره از مجلس در سطح کلان و علمی است که این امر سبب پویایی مجلس نهم می‌شود.

وی با بیان اینکه عمده موضوعاتی که در مجلس پیگیر خواهم بود، شامل موضوعات فراملی و ملی است، گفت: در سطح فراملی، جهانی و بین‌المللی تثبیت و بالابردن جایگاه ایران در سطح جهانی و خاورمیانه مهم‌ترین موضوع خواهد بود.

نماینده اشنویه ادامه داد: ایجاد اتحاد، استقلال و پیشبرد اصولی کارها نیز از دغدغه‌های نمایندگان مجلس در سطح ملی است که لازم است تا شرایطی فراهم شود که دستگاه‌های اجرایی به امورات خود عمل کنند و نمایندگان در این زمینه به عنوان ناظر حضور داشته باشند تا دستگاه‌های اجرایی نقش محوری خود را ایفا کنند.

انتهای پیام/ل30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول